Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:48:36 GMT

توسعه مراکز سنجش مهارت در کشور آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۲۳۴

توسعه مراکز سنجش مهارت در کشور آغاز شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حسین شهریور روز چهار شنبه  روز در آیین افتتاحیه کارگاه تخصصی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای مرکز آموزش  فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج گفت: با ارائه آموزش های تئوری همزمان با آموزش های فنی و حرفه ای  این اطمینان حاصل خواهد شد که مهارت آموختگان هنگام ورود به بازار کار از مهارت و کارایی لازم  را در رشته های مرتبط برخوردار می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷۰ مرکز و کارگاه سنجش عملی در سطح کشور فعال است 
شهریور با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۷۰ مرکز و کارگاه سنجش مهارتی درسطح کشور فعال هستند  افزود:  برنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه و گسترش مراکز و کار گاه های سنجش مهارتی است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه ای را تدارک دیده ایم  تا ضمن تنظیم قراردادهایی از ظرفیت های بخش خصوصی به ویژه آموزشگاه های آزاد بهره مند شویم. 

شهریور در خصوص نحوه استفاده از ابزار، فضا،  ماشین آلات و تجهیزات آموزشگاه آزاد برای استفاده  در کارگاه های سنجش عملی گفت: نحوه استفاده از ابزار  فضا و ماشین آلات، ابزار  و تجهیزات  آموزشگاه آزاد برای استفاده  در کارگاه های سنجش عملی ابلاغ  خواهد شد.

وی افزود: این اقدام‌ در راستای مصوبات شورای عالی اداری که اجازه می دهد از ظرفیت آموزشگاه های آزاد برای برگزاری آزمون عملی استفاده کنیم عملیاتی خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کرج مهارت اموزی بازار سرمایه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کرج مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کرج مهارت اموزی بازار سرمایه فنی و حرفه ای سنجش مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور