Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایرج رخصتی در آیین آغاز بهره برداری از این لکوموتیو‌ها با حضور هیات مدیره و جمعی از مسئولین این شرکت گفت: سرعت حمل و نقل یک شاخص کلیدی در بهره وری است که تامین این لکوموتیو‌ها می‌تواند این شاخص را در ذوب آهن ارتقا دهد.

او ایرج رخصتی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل ریلی ذوب آهن اصفهان در حال تحول است افزود: این لکوموتیو‌ها مربوط به یک برند معتبر جهانی هستند و در ارتقاء بهره وری حمل و نقل شرکت تاثیر بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکنولوژی به همراه دانش آن به کار گرفته شده است و منطبق با سیستم حمل و نقل ریلی ذوب آهن است.
رخصتی با بیان اینکه در زمینه تعمیرات لکوموتیو‌ها، آمادگی ارائه خدمت به راه آهن جمهوری اسلامی را نیز داریم، اظهار داشت: در همه بخش‌های ذوب آهن اصفهان شاهد مدرنیزاسیون هستیم و از بالاترین سطوح تکنولوژی استفاده می‌کنیم و لذا نباید تصور شود که این صنعت به دلیل قدمت نیم قرنی، از تجهیزات قدیمی استفاده می‌کند.

معاون خرید ذوب آهن اصفهان نیز دراین خصوص گفت: تامین این لکوموتیو‌ها برای تسریع در جریان ورود مواد اولیه، تخلیه ایستگاه زرین شهر و بازگرداندن واگن‌های خالی به مبادی جهت بارگیری و در نتیجه تسریع در سیر بازرگانی شرکت‌های حمل و نقل ریلی جهت تامین مواد اولیه ذوب آهن صورت گرفت که یک اقدام بزرگ محسوب می‌شود.

محمد جعفر صالحی افزود: تلاش می‌کنیم این نوسازی تداوم داشته باشد تا در چرخه حمل و نقل ریلی کشور نیز تاثیرگذار باشیم.

وی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان در سال حدود ۷ میلیون تن حمل و نقل ریلی دارد که ۵ میلیون تن آن مربوط به مواد اولیه است و ۲ میلیون تن آن مربوط به محصول است. در واقع ۷۵ درصد حمل و نقل مواد اولیه و ۲۵ درصد حمل و نقل محصولات ذوب آهن اصفهان به صورت ریلی انجام می‌شود.

مدیر راه آهن و ترابری ذوب آهن اصفهان نیز گفت: وظیفه اصلی ناوگان حمل و نقلی ریلی ذوب آهن جابه جایی محصولات تولیدی، چدن، سرباره و ورود مواد اولیه به کارخانه است که همگی از کالا‌های خطرناک در حمل و نقل ریلی محسوب می‌شوند.

حامد محمدی افزود: حمل و نقل ریلی ذوب آهن طول خطی حدود ۱۳۷ کیلومتر و ۳۰۷ سوزن دارد که تجمع این حجم تجهیزات در یک فضای محدود نشان دهنده قدرت این مجموعه می‌باشد.

او افزود: سال‌ها بود که حمل ونقل ریلی ذوب آهن نیازمند تزریق خون تازه در رگ‌ها بود که تامین این لکوموتیو‌ها این نیاز را رفع کرد.

مدیر راه آهن و ترابری ذوب آهن اصفهان گفت: این لکوموتیو‌ها برای شرایط آب وهوایی ایران طراحی شدند، توانمندی مناسب جهت انجام مانور‌های سنگین و نیمه سنگین دارند و به لحاظ فنی، کارشناسان ذوب آهن آشنایی کافی با آن‌ها دارند و برای تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز مشکلی نخواهند داشت.

او افزود: با وجود ۵ دستگاه لکوموتیو جدید فرصت مناسبی جهت برنامه ریزی تعمیرات اساسی دیگر لکوموتیو‌ها فراهم خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز