Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 شهریور ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 شهریور ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  درهفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی آتبین برگزار می‌شود،  هیات البرز برابر فولاد هرمزگان قرار می‌گیرد، هیات فارس با هیات کرمان دیدار می‌کند،آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب به مصاف هیات مازندران و مقاومت می‌رود.   در هفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان 22، دانشگاه آزاد و تیگرا به مصاف تیم‌های شهید زین‌الدین قم و دریاچه ارومیه می‌روند، برلیان 22 با مقاومت رو‌به‌رو می‌شود و فولاد مبارکه سپاهان حریف نیروی زمینی ارتش خواهد بود.   در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی موسسه ایثار ایلام برگزار می‌شود، ایرانیان نیشابور با کوثر هوافضا روبه‌رو می شود و موسسه ایثار ایلام و هیات همدان به ترتیب با سهام سها گستر مازندران و شرکت ملی حفاری دیدار می‌کنند   در گروه ب و به میزبانی هیات هرمزگان، تیم‌های هیات تهران، هیات هرمزگان و دانشگاه آزاد به ترتیب برابر رایمون، کوثر قزوین و تیگرا قرار می‌گیرد. شهرداری فردیس نیز در این هفته قرعه استراحت دارد.   در هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی موجان برگزار می‌شود، فولاد هرمزگان و خلیج بوشهر به مصاف سام سها گستر مازندران و هیات خراسان رضوی می‌روند. همچنین موجان با پاس و شهید چمران میبد با موسسه ایثار ایلام دیدار می کند. در دیگر دیدار نیز هیات همدان  حریف شرکت ملی حفاری خواهد بود.  هیات البرز در این هفته استراحت دارد.   گفتنی است هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شده است. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال 1361 و تنها به جرم داشتن حجاب و شرکت در راهپیمایی علیه بدحجابی توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود دسته یک تفنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان نمایندگان ایران در میکس تیمی تفنگ در رده‌های نهم و سی و پنجم قرار گرفتند و به فینال راه نیافتند.

 تیم دو ایران متشکل از شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۲۹ در رده نهم و تیم یک ایران متشکل از فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۲ در رده سی و پنجم ایستادند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

پیش از این در تپانچه بادی زنان هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم ایستاده بودند.

همچنین در تپانچه بادی مردان سجاد پورحسینی سی و سوم شد. در میکس تپانچه نیز تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر