Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله دارایی روز چهارشنبه در مراسم قدردانی از تعاونی‌های برتر البرز در باشگاه میلاد کرج گفت: در قرآن و احادیث به کار جمعی، مردمی و فراگیر سفارش شده است و به همین جهت امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا در تمرین همیاری و همکاری مشارکت داشته باشیم. 

وی با اشاره به ظرفیت‌های قوی استان البرز در حوزه تعاون افزود: با این ظرفیت‌ها باید بتوانیم روز به روز جریان تعاون و اقتصاد اسلام محور و مردم نهاد را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره شعار هفته تعاون امسال که تعاون، اقتصاد محور، مردم نهاد و جامعه عادلانه نام گذاری شده است تصریح کرد: اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم ، عدالت بیش از پیش و به معنای واقعی کلمه در جامعه حاکم  خواهد شد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: باید کار را به خود مردم بسپاریم مگر می‌شود کارها همه حاکمیتی و دولتی انجام شود.

دارایی گفت: ۲۵ درصد اقتصاد باید توسط تعاونی‌ها حکمرانی شود و تحقق این مهم ورود و هدایت تعاونی ها در مسیر تامین نیازهای جامعه و توسعه صادرات استان است.

وی راه‌اندازی "بخش گفت و گوی دولت و تعاون" همانند آنچه که اکنون به عنوان "شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت" مطرح است را ضروری  دانست.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی کرج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی کرج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسعه اقتصادی کرج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، مدیرعامل بندر خشک در بازدید "دکتر نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع" از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.   ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و وی تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشت.   در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند