Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:05:09 GMT

یک دل کندن پدرانه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۷۱۰

یک دل کندن پدرانه

همان قدر که من دخترم را دوست داشتم دیگران هم فرزندانشان را دوست داشتند. به همین دلیل می بایست به جبهه بر می گشتم. اگر جلوی دشمن خالی می ماند به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی کرد وخانواده های بسیاری را داغدار می کرد. مهر دخترم نمی بایست مرا از انجام وظیفه باز دارد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی از همرزمان شهید صیاد شیرازی در خاطره‌ای از ماه‌های نخست جنگ تحمیلی روایت می‌کند: دو ماه و نیم از آغاز جنگ تحمیلی گذشته بود ۴۸ ساعت مرخصی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دخترم مریم بزرگ‌تر شده بود. چهار ماهه بود و مرا نمی شناخت. خیلی دوست داشتنی شده بود. وقتی می‌خندید همه غم‌ها را فراموش می‌کردم. ۴۸ساعت به سرعت تمام شد و می‌بایست دل می‌کندم. نگاهی به او انداختم به رویم خندید.

همان قدر که من دخترم را دوست داشتم دیگران هم فرزندانشان را دوست داشتند. به همین دلیل می‌بایست به جبهه برمی‌گشتم. اگر جلوی دشمن خالی می‌ماند به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی کرد و خانواده‌های بسیاری را داغدار می‌کرد. مهر دخترم نمی‌بایست مرا از انجام وظیفه باز دارد.

جنگ عراق علیه ایران نبود، بلکه همان طور که امام فرموده بود همه کفر با همه اسلام می‌جنگید و این وظیفه ما را سخت‌تر می‌کرد. به هر صورتی بود از دخترم خداحافظی کردم و با بوسه‌ای بر گونه‌اش از او جدا شدم و در اتوبوس و در حال عزیمت به جنوب چشمانم را بستم تا چهره زیبایش را بهتر بتوان تجسم کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟