Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مالک باشگاه فوتبال نساجی مازندران با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اشتباهات سریالی داوران علیه تیمش واکنش نشان داد و گفت: نساجی مازندران جای کسی را تنگ نکرده و گناه ما این است که دوست نداریم امتیازات ناپاک جمع کنیم.

در متن این بیانیه آمده است:

در سال‌های اخیر همواره گفته‌اند و شنیده‌ایم که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما به‌نظر می‌رسد برای تیم پرطرفدار نساجی مازندران فوتبال جزیی از اشتباهات داوری شده باشد!

سه هفته پشت سرهم اشتباهات سریالی علیه تیم نساجی، هیچ توجیهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوی تیم مدعی حق‌مان خورده می‌شود، در خانه خودمان در ورزشگاه شهید وطنی حق‌مان پایمال می‌شود و جلوی تیم بدون طرفدار هم حق‌مان فنا می‌شود. به‌راستی جواب قانع‌کننده‌ای دارید؟

مگر ما و هواداران نساجی مازندران جای چه تیمی، کسی یا کسانی را تنگ کرده‌ایم؟ جرم ما چیست؟ گناه ما این است که دوست نداریم وارد بازی‌های خارج از فضای سالم ورزش شده و امتیازات ناپاک جمع‌آوری کنیم؟

در این چند سال به‌عنوان بخش خصوصی روی پای خودمان ایستاده، پاک و سلامت هم کار کرده‌ایم. نه وارد این جریانات می‌شویم که شب‌نامه بنویسیم و داوران را تحت فشار بگذاریم و نه کارهای خارج از عرف انجام بدهیم.

تکرار می‌کنم اگر جای تیمی یا کسی را تنگ کرده‌ایم، بگویند تا از تیمداری انصراف بدهیم تا جا برای برخی بازتر شود!

چرا با احساسات میلیونی هواداران نساجی مازندران بازی می‌کنید؟ امروز که این مسائل و موارد را فریاد می‌زنیم، بدانید که خسته شده‌ایم اما خودمان را برای یک هدف بزرگ آماده کرده‌ایم و از همین لحظه با تمام وجود، خودمان را برای مبارزه با این بی‌عدالتی در فوتبال آماده می‌کنیم. کوتاه هم نخواهیم آمد و این بساط باید به‌زودی جمع شود.

فوتبال جای افراد پاک و سالم است و جا باید برای ناپاکان در این فوتبال تنگ شود. به‌شخصه تا لحظه‌ای هم که توان داشته باشم، تلاش می‌کنم تا دستاوردی پاک داشته باشم و در این راه دست تک‌تک افراد سلامت و با اخلاق جامعه فوتبال را می‌فشارم.

رضا حدادیان - مالک باشگاه نساجی مازندران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال

به گزارش "ورزش سه"، یوفا یکی از بهترین داوران خود را برای قضاوت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، انتخاب کرد. تورپن ستاره داوران فوتبال فرانسه است، داوری که پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022 را نیز سوت زده بود.

او در دوران حرفه‌ای خود 6 بار برای رئال مادرید سوت زده است و در همه آنها پیروزی برای سفیدپوشان بوده است (16 گل زده برای رئال، 5 گل خورده، اعلام یک پنالتی به نفع رئال). اولین داوری او برای رئال برتری 4-0 مقابل لودوگورتس (2014) و آخرین در این فصل، برتری 2-3 در ناپل بود. در آوریل 2022، او پیروزی 1-3 رئال را در برابر چلسی توخل، سرمربی فعلی بایرن، سوت زده بود. دیداری که در آن کریم بنزما درخشان بود.

تیم باواریایی نیز با داوری تورپن شکست نخورده است: پنج برد و سه تساوی، 25 گل زده و 8 گل خورده. آخرین داوری تورپن برای بایرن در یک چهارم نهایی فصل گذشته بود: 1-1 در آلمان مقابل منچسترسیتی.

تورپن از سال 2008 وارد فهرست برترین داوران فرانسه شد و در سال 2010 به فهرست بین‌المللی وارد شد. در آن زمان او با 28 سال سن، به جوان‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فرانسوی تبدیل شد. او در جام جهانی قطر حضور داشت و در آن سه بازی را داوری کرد: اکوادور 1 - سنگال 2. اروگوئه 0 -0 کره جنوبی و برزیل 4 -1 کره جنوبی.

تورپن که علاقه زیادی به فناوری و دنیای آموزش دارد، عاشق ورزش راگبی است. او معتقد است فوتبال باید چیزهای زیادی از راگبی بیاموزد، فراتر از احترامی که بازیکنان این ورزش به داوران می‌گذارند، چیزی که در فوتبال دیده نمی‌شود، تورپن می‌گوید داوران باید به صحبت‌های همکاران خود در راگبی گوش کنند تا بفهمند چگونه فناوری توانست ورزش آنها را بهبود بخشد، تورپین وسواس زیادی به تجزیه و تحلیل فیلم تیم‌هایی که قرار است بازی آنها را داوری کند، دارد. 

در زندگی حرفه‌ای تورپن، مقطع تلخی هم وجود دارد، زمانی که یک فروشنده مواد مخدر هویت او را جعل کرد. در سال 2015، یک رنو لاگونا در تحقیقات پلیس پیدا شد و مشخص شد که به نام او است. زمان مشخص کرد که این یک سرقت با جعل هویت او بوده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی