Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:27:49 GMT

قنبرزاده: استعفاهای دیروز احساسی بودند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۸۹۴

قنبرزاده: استعفاهای دیروز احساسی بودند

به گزارش "ورزش سه" منصور قنبرزاده که روز گذشته برای کرسی نایب‌رییسی دوم فدراسیون فوتبال از مجمع رای گرفت، صبح امروز برای شرکت در جلسه هیئت رییسه به فدراسیون آمد. قنبرزاده در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال برای دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که در ادامه این پرسش و پاسخ‌ها را به صورت گزیده سوالات و مشروح پاسخ‌ها می‌خوانید؛

* استعفای شمسایی، احتمال استعفای استیلی، استعفای کامرانی‌فر شایعات مربوط به حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و دستور جلسه امروز هیئت رییسه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- مطلع نیستم. باید بروم در جلسه. اطلاع که پیدا کردم، پیشنهاد می‌دهم یک نفر به عنوان روابط عمومی تمام موارد را از طریق سایت اطلاع‌رسانی کند. این استعفاها هم به نظر می‌رسد تا حدودی احساسی باشد. بالاخره دوستان ورزشی تا حدودی احساسی هستند. بالاخره استعفا دادن یک رویه و فرآیندی دارد. مگر حکم را از طریق رسانه می گیرند؟ جکم را یک تشکیلاتی امضا می کند. یک مقرراتی دارد. کسی هم می خواهد استعفا دهد باید فرآیند را طی کند. مسائل فکر می کنم احساسی باشد. بیشتر توضیح بدهم، بیشتر حرف و حدیث می شود. هر آن چیزی که تصویب شود از مجاری قانونی اعلام می شود.

* اجبار قانون به انتخاب نایب‌رییس دوم به عنوان رییس سازمان لیگ
- اجبار نیست. در اساسنامه گفته نایب رییس دوم و رییس کمیته مسابقات. سازمان لیگ زیرمجموعه‌اش می شود. الزامی به ریاست سازمان لیگ نیست ولی سازمان لیگ تحت نظارت نایب‌رییس دوم است.

* بازگرداندن آرامش به تیم ملی توسط گروه جدید ریاست فدراسیون
- هیئت رییسه ترمیم پیدا کرده است. رویش مدیران جوان خیلی خوب است. اما تلفیق تجربه با این مدیران هم خوب است. چهار نفر به این اعضا اضافه شده و چیزی حدود 240 سال تجربه به آنها اضافه شده است. این عدد که معدل چهار فرد جدید در هیئت رییسه  است می تواند با بررسی بیشتر و ترمیم بهتر، بدور از مسائل احساسی تصمیم بگیرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج حسن کامرانی فر هیئت رییسه سازمان لیگ نایب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد