Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهندس مصطفی هاشمی طبا رییس سابق کمیته ملی المپیک گفت: تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟ امثال تاج بانیان وضع موجود در ورزش هستند، چرا رییس جمهور و وزیر ورزش سکوت کرده‌اند!

 به گزارش تابناک ورزشی؛ رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی دو دولت هاشمی رفسنجانی و خاتمی گفت: نمی دانم کار این مملکت به کجا رسیده که فردی که برخلاف همه قوانین و معیارها مربی خارجی به کشور آورده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، دوباره در صدر مدیریت قرار می‌گیرد

 وی افزود: تصور می کنم آقای تاج روابط خاصی با برخی افراد دارد که جرات کرد کاندیداها شود و متاسفانه افراد رسیدگی کننده ایشان را تایید صلاحیت نیز کردند و بدتر از همه و صدافسوس که ریاست نیز به ایشان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هاشمی‌طبا ادامه داد: وزارت ورزش و آقای سجادی ساکن نشسته است  و هیچ اقدامی نمی کند، امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از همه هم طلبکار باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر هاشمی طبا مهدی تاج انتخابات فوتبال مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند