Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:44:13 GMT

بهره‌برداری از ۱۹ سامانه هوشمند در جاده‌های اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۰۱۹

بهره‌برداری از ۱۹ سامانه هوشمند در جاده‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید نسیمی ظهر امروز در مراسم بهره گ‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: برای نصب و راه‌اندازی ۱۹ سامانه هوشمند جاده‌ای بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۱۲ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مشگین شهر_ اهر، پارس‌آباد‌_اصلاندوز و پارس‌آباد قره‌آغاج نصب و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه دوربین نظارت تصویری در محور اردبیل_آستارا محدوده روستای گیلانده جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم در فصول مختلف سال نصب و راه‌اندازی شد، تصریح کرد: با تلاش راهداران در محور یاد شده یک تابلوی پیام متغیر نیز نصب و تقدیم مردم و مسافران استان شد.

نسیمی از راه‌اندازی ۴ سامانه تردد شماری در محورهای انگوت_ قره‌آغاج و خلخال_کوثر خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۶سامانه هوشمند جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است ادامه داد: ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی آن در اولویت برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های مستمر انجام یافته برای نصب و راه‌اندازی سامانه‌ها، افزود: استان اردبیل از نظر هوشمندسازی جاده‌ها جز استان‌های برتر کشور است.

نسیمی از مردم و مسافران نیز خواست قبل از سفر تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند و هم چنین هرگونه شکایات مرتبط با حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را نیز به این سامانه اعلام کنند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه هوشمند نصب و راه اندازی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود