Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:17:15 GMT

196 هکتار زمین به شهرک تخصصی کفش هیدج اختصاص می‌یابد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۱۱۰

196 هکتار زمین به شهرک تخصصی کفش هیدج اختصاص می‌یابد

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرداری هیدج داری ۱۹۶ هکتار زمین است که اگر تحویل شهرک صنعتی شود شهرک تخصصی کفش در این شهر ساخته خواهد شد که در کشور نمونه نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کفش هیدج از لحاظ کیفیت و ‌سطح تولید، در رده‌های نخست در ‌کشور مطرح است، اظهار داشت: صنعت کفش هیدج یک صنعت بومی است، در طول سال‌های گذشته نیز واحد‌هایی جدید در این راستا در هیدج ایجاد شده که این نشان‌دهنده توانایی تولیدکنندگان منطقه و وجود ظرفیت خوب در این شهرستان است که اگر صنعتی‌تر شود و نیروی کارگر افزایش یابد قطعا سطح کار بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی مستقر در هیدج به صورت اختصاصی بر روی کفش و بعضا بر روی صنایع تبدیلی فعالیت دارد، افزود: سایر مراکز صنعتی نیز که به صورت پراکنده هستند بر روی صنعت کفش متمرکز شده‌اند.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در طول روز‌های گذشته جلساتی با مسئولان شهر هیدج برگزار شده است تا زمینی در اختیار شهرک صنعتی قرار دهند، گفت: شهرداری هیدج داری ۱۹۶ هکتار زمین است که اگر تحویل شهرک صنعتی شود شهرک تخصصی کفش در این شهر ساخته خواهد شد که در کشور نمونه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر زمین تحویل شود، شرکت شهرک‌های صنعتی این شهرک‌ را ساخته و تحویل سرمایه‌گذران خواهد داد، عنوان کرد: در صورتی که این زمین به شهرک نیز داده نشود، اما ما جواز تاسیس شهرک صنعتی تخصصی کفش را صادر خواهیم کرد.

عباسی اذعان کرد: مقرر شده تا مسئولان این شهر در مدت یک ماه جواب نهایی و قطعی را به شهرک صنعتی بدهند که آیا اجازه احداث به شهرک صنعتی خواهند داد یا خیر؟

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک تخصصی صنعت کفش یکی از چشم‌اندازهای بلندمدتی است که می‌توان برای صنعت کفش هیدج ترسیم کرد، گفت: واحدهای این شهرک در صورت ساخت تنها به حوزه فعالان صنعت کفش ارائه خواهد شد و هیچ فعالیتی جز کفاشی در این واحدها انجام نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک تخصصی شهرک صنعتی تخصصی کفش خواهد شد کفش هیدج صنعت کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است