Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:15:53 GMT

با هم یاد بگیریم| همه آن چیزی که باید از قانون تجارت الکترونیک بدانید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۲۴۷

با هم یاد بگیریم| همه آن چیزی که باید از قانون تجارت الکترونیک بدانید

‍‍‍‍‍‍

مجموعه تولیدات "با هم یاد بگیریم" با رویکرد آموزش رسانه‌ای توسط فرهنگسرای رسانه تولید شده است. در یکی از موشن‌های این مجموعه خدمات ارزش افزوده موبایل معرفی و بررسی شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه تولیدات رسانه‌ای «با هم یاد بگیریم» در قالب موشن گرافیک به همت فرهنگسرای رسانه آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجموعه 6 قسمتی با محوریت کلی مطالبه‌گری عموم مردم از اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌شان است و عمده چالش‌های موجود در این حوزه و راهکارهای لازم را بررسی کرده است. 

در زیر، موشن گرافیک سومین قسمت از این تولیدات را می‌بینید که به موضوع "قانون تجارت الکترونیک" پرداخته است. 

این روزها با گسترش روزافزون بسترهای ارتباطی در فضای مجازی و افزایش استقبال مردم از این فضا، فروشندگان محصولات نیز تمایل بیشتری برای استفاده از این بستر برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود پیدا کرده‌اند.

فلذا در سال 1382 و با تصویب قانون «تجارت الکترونیک»، قانونگذار تلاش کرد به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان در بستر فضای مجازی اصول و قوانین مشخصی برای فروشندگان آنلاین در نظر گرفته تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.

اولین و یکی از مهم‌ترین اصول این قانون معرفی دقیق این محصول کالا و یا خدمات است. این اتفاق باید به گونه‌ای باشد که مصرف‌کننده بتواند اطلاعات مفید و دقیقی از محصول به دست بیاورد.

در زیر این موشن را در زیر می‌بینید:

 

با هم یاد بگیریم|خدمات ارزش افزوده موبایل چیست؟با هم یاد بگیریم| قوانینی که پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال باید رعایت کنند

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قانون قانون هم یاد بگیریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم(ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن(ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم(ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره هایی که برگزار می کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می کند و برنامه فرهنگی برگزار می شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه است
تاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه ای در نظر می گیریم.
 
 مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • موشن گرافیک| خلبان نامداری که خواستار کم‌کردن درجه‌اش بود
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت