Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات و اعتبار مناسبی برای حوزه بهداشت و درمان استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه اختصاص یافته که طی امسال و سال آینده سبب می‌شود پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور طی روز‌های گذشته توسط سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه اختصاص یافته که ۳۰ درصد مجموع اعتبار را شامل می‌شود.

محمدی بیان کرد: در سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه پروژه‌هایی مورد توجه قرار گرفت که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی کرمانشاه جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار نگرفت، گفت: به دلیل پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این پروژه جز مصوبات سفر لحاظ نشد و این پروژه جز کلان پروژه‌های بهداشت و درمان است که یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این بیمارستان یکی از نیاز‌های ضروری کرمانشاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت صورت گرفته در هفته دولت پرداخت بخشی از بدهی‌های بیمارستان‌ها به شرکت‌های دارویی است که ۲۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در همین راستا پرداخت شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بیماری غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی استان استان کرمانشاه سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری