Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:59:18 GMT

درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۲۸۲

درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه الزهرا(س)

دکتر سوسن سیف استاد پیشکوست دانشگاه الزهرا دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، هیئت رئیسه دانشگاه الزهرا(س) به دنبال درگذشت عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی این دانشگاه، پیامی به شرح ذیل منتشر کردند:
با کمال تأسف و تأثر باخبر شدیم خانم دکتر سوسن سیف، استاد فرهیخته و مدیر توانمند و اخلاق‌مدار دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه الزهرا (س)، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار دوست رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد پیشکسوت عمر گران‌قدر خود را در راه آموزش و پرورش دانشجویان آینده‌ساز و دختران این مرز و بوم سپری کرده‌اند و در کسوت‌های مختلف دانشگاهی همچون ریاست دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه الزهرا (س) و مسئولیت‌های اجرایی ملی متعددی منشا خدمات فراوانی برای دانشگاه الزهرا (س) و کشور بوده و همواره با منش خوب و اخلاق نیکویشان زبانزد بوده‌اند.

هیئت‌رئیسۀ دانشگاه الزهرا (س) ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد ارجمند را به خانوادۀ سوگوار ایشان، جامعۀ دانشگاهی، دانشجویان، همکاران و دوستان ایشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعۀ الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگذشت استاد دانشگاه دانشگاه الزهرا دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم