Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@18:56:49 GMT

دیوارنگاره جهان پهلوان تختی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۳۸۰

دیوارنگاره جهان پهلوان تختی رونمایی شد

به گزارش ایران آنلاین،  مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح امروز(چهارشنبه) با حضور رئیس فدارسیون کشتی و جمعی از مسئولان و شهروندان در محله شوش رونمایی شد.

مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح امروز و با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲، علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی در این مراسم که به مناسبت پنجم شهریورماه روز ملی کشتی و زادروز جهان پهلوان تختی برگزار شد، گفت: پدرم همیشه می‌گفت نانی که سر سفره ماست به برکت آقا تختی است چرا که او پدر من را سر کار بُرد و پدرم همیشه دنباله‌رو تختی بود.

علیرضا دبیر با تشکر از سازمان زیباسازی تصریح کرد: امیدوارم در این مسیر باشید و دعا کنید ما هم در این مسیر باشیم. البته نباید به دنبال تبلیغات برای خود باشیم و کسانی که می‌خواهند نامزد شوند مدام می‌گویند این کار را انجام می‌دهم در حالی‌که نیازی به این کارها نیست.

دبیر اظهار داشت: یکی از قهرمانان نقد کرده بود چرا فدراسیون کشتی برای روز آقا تختی کاری نمی‌کند. اولا من و آن فرد کسی نیستیم که برای تختی کاری کنیم. سال‌های گذشته با برگزاری یک مراسم و دعوت از چند سبلریتی کار تبلیغاتی می‌کردند تا خودشان را با نام تختی بزرگ کنند. امسال بالای ۵۰۰ شهر برای روز کشتی و تولد آقاتختی مسابقه گذاشتند، ما باید این کارها را بکنیم تا کشتی و جامعه آن بزرگ و گسترده شود.

وی ادامه داد: تختی هر وقت حالش بد بود به کربلا می‌رفت. این‌ها را باید بزرگ کنیم. اسم نمی‌آورم اما باید آن دنیا جواب بدهند. آن قهرمانی که با تفکر خراب، بحث خودکشی تختی را مطرح کرد باید جواب بدهد. صد در صد می‌گویم او این کار را نکرد. کسانی که این حرف را می‌زنند یک درصد احتمال بدهند تختی این کار را نکرده پس آن دنیا جواب او را چگونه می‌دهند.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هیچوقت نتوانستم به این جواب برسم که کشتی بزرگتر است یا تختی؟ خیلی‌ها به کشتی و ورزش می‌چسبند تا خودشان را بزرگ کنند اما من هنوز به این جواب نرسیدم که تختی بزرگتر است یا کشتی. هیچوقت از مراسم رونمایی و این کارها خوشم نمی آید اما برای این مراسم خیلی دوست داشتم حضور داشته باشم.

دبیر افزود: همه از کشتی خاطره دارند یا کشتی گرفته‌اند. ۸۲ درصد مدال‌های مملکت ما را کشتی آورده و بقیه رشته‌ها ۱۸ درصد مدال گرفته‌اند که البته این خوب نیست.

رئیس فدراسیون از مدیرعامل سازمان زیباسازی خواست، تصویر خوبی از آقا تختی در یک جای خوب شهر طراحی شود.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: امیدواریم با انتشار تصویر قهرمانان، مرام این بزرگان را در سطح شهر تکثیر کنیم و از اینکه توانستیم با رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در این جهت گام برداریم، بسیار خوشحالیم.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان زیباسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد