Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@21:31:43 GMT

اولین تصاویر لیلا حاتمی در جشنواره ونیز

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۳۸۷

اولین تصاویر لیلا حاتمی در جشنواره ونیز

شب گذشته لیلا حاتمی در مراسم «شبی به یاد ماندنی» که در رستوران هتل دنیلی مشرف به بندر ونیز برگزار می شود، شرکت کرده است. ناطقان: در حالی که هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز از امروز کار خود را آغاز می‌کند، لیلا حاتمی که در جمع داوران بخش اصلی این فستیوال قرار دارد به این شهر رسید تا فعالیتش در کنار دیگر داوران این جشنواره آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌هایی ورود لیلا به محل برگزاری جشنواره:



منبع: عصر ایران برچسب ها: اولین تصاویر ، لیلا حاتمی ، جشنواره ونیز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اولین تصاویر لیلا حاتمی جشنواره ونیز لیلا حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی