Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:14:07 GMT

تردد مسافران اربعین در مرز چذابه + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۴۹۶

تردد مسافران اربعین در مرز چذابه + فیلم

از روز دوشنبه که در پی بروز آشوب‌های خیابانی در عراق و یورش به منطقه سبز بغداد دولت این کشور از ایران خواست مرز‌های خود را به دلیل ناتوانی در امنیت گردشگران مذهبی مسدود کند، حالا و از امروز صبح عبور و مرور از این مرز مجددا آغاز شد.

بر اساس مشاهدات میدانی از این مرز تردد زوار در حال انجام است.

همچنین حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفته که بر اساس رایزنی‌های مسئولان ایرانی با مقامات عراقی امنیت لازم در شهرستان‌های عراق برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین اعلام کرد: مرز زمینی چذابه از امروز صبح روز چهارشنبه ۹ شهریور بعد از وقفه کوتاه که ناشی از ناآرامی در کشور عراق بود باز شده و تاکنون بیش از یکهزار نفر از این مرز به سمت عراق گذر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی اربعین حسینی مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد