Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@09:16:43 GMT

کاربرد رمزارز تتر برای معامله گران

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۵۲۲

کاربرد رمزارز تتر برای معامله گران

بسیاری از کاربران به این باور خواهند بود که تتر تنها برای مبادلات ارزهای رمزنگاری شده به کار گرفته میشود ولی دامنه کاربرد های این رمزارز محبوب فراتر از این امر است. به طور کلی سرمایه گذاری روی تتر،دوج کوین یا دیگر رمزارز های بازار، راهکار خوبی برای مبادلات به خصوص تجارت در سراسر جهان به کار میرود که در سال های اخیر جایگاهی بسیار عالی در میان مردم و بازار کریپتو پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی تتر و بررسی کاربرد های آن بپردازیم.

استیبل کوین چیست ؟

یکی از بخش های آموزش ارز دیجیتال به استیبل کوین ها اختصاص داده میشود که نقش کلیدی و بسیار مهمی در بازار کریپتو دارند . کلمه لغوی استیبل به معنای ثابت و پایدار و کلمه کوین نیز به ارز دیجیتال اشاره دارد. در واقع استیبل کوین معرف ارزهای دیجیتالیست که قیمت آن ها ثابت و پایدار است و تحت تاثیر نواسانات بازار مالی و اخبار جهان قرار نمیگیرد. استیبل کوین‌ها نیز توسط یک دارایی ارزشمند پشتیبانی می‌شوند. این دارایی می‌تواند یک ارز فیات مثل دلار آمریکا یا یک ارز دیجیتال دیگر باشد. چیزی که دقیقا در جهت مقابل بسیاری از ارزهای دیجیتالی قرار دارد که به عنوان رمزارزهای نوسانی و بی‌ثبات شناخته می‌شوند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین استیبل کوین های بازار کریپتو، تتر است.

تتر چیست ؟

به طور کل اگر در حوزه ارزهای رمزنگاری شده فعال یا در طی آموزش رمزارز تصمیم به سرمایه گذاری گرفته باشید، نام تتر را به کرات شنیده اید. این ارز دیجیتال در سال 2014 با نماد اختصاری USDT راه اندازی و نامگذاری شد. تتر گونه ای از رمزارز ها می باشد که دارای پشتوانه ای پایدار است. یکی از ویژگی های اصلی تتر میتوان به قیمت ثابت آن اشاره کرد که ارزش آن با یک دلار آمریکا برابری میکند و با هر تغییر و نواسان بازار قیمت تتر تغییر آنچنانی نمیکند به همین دلیل در دسته استیبل کوین های بازار قرار دارد. به طور کل تتر به معامله گران اجازه میدهد که معادل ارز فیات (دلار)، سرمایه خود را با سرعت بالا و با کمترین کارمزد در سامانه تبادل OTC جا به جا کنند.

کاربرد های مهم تتر

طی صحبت های بالا با گسترش و همه گیری بازار کریپتوکارنسی ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزهای دیگری به وجود امدن که هر کدوم کاربردهای خاص خودشان را داشته باشند.

نقل و انتقالات سریع و آسان به صرافی‌ ارز دیجیتال و کیف پول‌ها در سراسر جهان :

یکی از مهم ترین کاربرد رمزارز تتر این است که میتواند جایگزین دلار شود. در هر نقطه ای از جهان با استفاده از تتر میتوانند تراکنش های خود را با سرعت بالا و کمترین کارمزد انجام بدهند یا برای هم ارسال کنند. بیشتر نقل و انتقالات بین المللی توسط بانک ها بسیار زمان بر و گرانتر از سایر ارزهای فیات است که تتر این مشکل را به دلیل پشتوانه ای که دارد حل کرده است.

حفظ ارزش در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال :

یکی از مهم ترین کاربرد های تتر میتوان حفظ ارزش تتر از نواسانات شدید ارزهای دیجیتال است.

معامله تتر با سایر ارزهای دیجیتال :

انجام تراکنش های ارز دیجیتال با استفاده از پول نقد هم بسیار هزینه دارد هم مدت زمان زیادی طول میکشد. اینجاست که کاربرد رمزارز تتر مشخص میشود. شما میتوانید با خرید تتر آن را در کیف پول دیجیتالی نگه دارید تا در صورت لزوم تتر را با سایر رمزارزهای موجود در بازار معامله کنند.

خرید و فروش تتر (USDT)

با توجه به محدودیت ها و تحریم های ایران از سوی صرافی ارز دیجیتال خارجی ، امن ترین روش خرید رمزارز استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. صرافی های معتبری در حوزه کریپتو وجود دارد که به راحتی میتوانید بعد از ثبت نام و احراز هویت رمزارز اتریوم، بیت کوین، تتر یا رمزارز های دیگر بازار ارز دیجیتال بخرید.

مراحل ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال در ایران :

انتخاب صرافی مطمئن و دارای امنیت بالا

ثبت نام و طی کردن احراز هویت

از طریق حساب کاربری، کیف پول ریالی یا رمزارزی را شارژ میکنید.

به قسمت خرید یا فروش معامله رفته و سفارش خرید یا فروش را ثبت می کنید.

و در آخر واریز رمزارز یا ریالی به کیف پول های شما

کلام اخر

اگر دنبال راهی برای ورود و استفاده از کاربردهای ارز دیجیتال بعد از آموزش رمزارز را دارید، تتر میتواند خرید خوبی برای سرمایه گذاران حرفه ای باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات کاملی راجب نحوه ی معاملات رمزارزها مانند خرید و فروش دوج کوین، خرید و فروش تتر با کارمزد صفر و...همراه با مشاوره رایگان ، پشتیبانی آنی و بسیار امن در سایت پارس بیت داشته باشید. با کلیک بر روی لینک رمزارز انتخابی خود، وارد صفحه ی سایت پارس بیت شده و با انتخاب شبکه و وارد کردن تعداد رمزارز مورد نظر، می‌توانید تعداد تراکنش خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

کد خبر 1668539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارزهای دیجیتال استیبل کوین ها بازار کریپتو ارز دیجیتال کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!