Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@07:09:41 GMT

پدافند هوایی نماد استقاومت و حماسه سازی ملت است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۶۳۳

پدافند هوایی نماد استقاومت و حماسه سازی ملت است

کریمی گفت: پدافند هوایی نماد استقاومت ، مقاومت و حماسه سازی ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی  عصر امروز در مراسم روز پدافند هوایی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش در اراک اظهار کرد: دهم شهریور ماه که به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده یادآور نقش آفرینی مجاهدانه و حماسه آفرینی شهدای عزیزی است که با ابتکار عمل در دهها عملیات غرور آفرین، برگ های زرینی بر تاریخ حماسه ساز ملت افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدافند هوایی نماد استقاومت ، مقاومت و حماسه سازی ملت است و علیرغم فشارها و تهدیدات دشمنان این سازمان از دوران دفاع مقدس تاکنون بالنده و مقتدر در اجرای ماموریت ها نقش آفرینی کرده و در مقابل توطئه های دشمنان همچون سد مستحکمی ایستاده است.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: آمادگی و اقتدار روز افزون پدافند هوایی که محصول به کارگیری فکر و دانش ایرانی و تکیه بر توانمندی داخلی است بسیار قابل تقدیر است و امروز مرکز پدافند هوایی مهد پرورش و تربیت جوانان انقلابی و ولایتمدار برای دفاع از امنیت کشور و خدمت به مردم است.

وی با تشریح فعالیت های گام دوم کنگره شهدای استان بیان کرد: در راستای اقدامات تبیینی کنگره شهدای استان مرکزی که از ۷ سال گذشته شروع شده تبیین نقش مهم ارتش در دستور کار است و تولیدات بسیاری در این راستا تهیه شده و امروز در دانشنامه استانی دفاع مقدس مداخل و مقالات تخصصی نیز در دستور کار است که در این راستا از ظرفیت های خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان، فرماندهان و اساتید دانشگاهی استفاده می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین امروز مهمترین رسالت ما در برابر حماسه های دفاع مقدس است و باید افتخارات ارتش و پدافند هوایی در طول سال های گذشته و خصوصا دفاع مقدس برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و لذا محوریت کلیه برنامه های گام دوم ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تبیینی است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: پدافند هوایی استان مرکزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد