Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:39:25 GMT

برگزاری نشست هم اندیشی خبرنگاران با فرماندار یزد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۷۷۹۹

برگزاری نشست هم اندیشی خبرنگاران با فرماندار یزد

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان یزد در نشست با جمعی از خبرنگاران پیرامون دغدغه های مردم و راهکارهای آنها هم اندیشی کرد.

«سید محمدرضا مدرسی» در این نشست که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد راجع به مشکلات و دغدغه های شهروندان پیشنهادات اهالی رسانه در این موارد بحث و گفت وگو کرد.

در این نشست که با حضور معاونان فرماندار برگزار شد، «فاطمه ایزدپناه» مادر شهید خبرنگار «علی اکبرکوروش فر» ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، شهدا را همچنان زنده و حاضر خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ما در محضر خداوند هستیم، گفت: لذا آنچنان باید متعهد در فعالیتهایمان باشیم که مدیون خون شهدا نشویم.

مادر این شهید مهریزی ضمن اشاره به تعاملش با خانواده شهدا و ایثارگر از ابتدای انقلاب تاکنون، دشواریها و سختیهای زندگی در زندگی این خانواده ها را یادآور شد و اظهار کرد: قطعاً برنامه ها و حمایتهای ما هیچگاه جبران ایثارگری و فداکاری آنها نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندار يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر