Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری حوزه نوشت: حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین قم، از روحانیون مضروبی که توسط دو فرد معلوم الحال مورد ضرب و شتم قرار گرفته، با شرح ماوقع گفت:روز دوشنبه هنگام برگشت از مسجد، با صحنه ای باور نکردنی روبه شدم، حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه های ماشین را خورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایین آمدم تا جلویشان را بگیرم که من را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند و از ناحیه دست مجروح ساختند و به زمین افتادم و تنها با پا از خودم دفاع می کردم که تمام پاهایم کبود شده اند، هدفی هم جز کشتن نداشتند، با داد و فریادی که کردم وقتی مردم آمدند فرار کردند و وارد یک خانه در همان کوچه شدند.


 
تاخیر ۴۰دقیقه ای اورژانس و نیروی انتظامی

 

متاسفانه اورژانس و نیروی انتظامی با ۴۰دقیقه تاخیر رسیدند و جای بسی تأسف از مامور نیروی انتظامی است که وقتی گفتم در داخل خانه پنهان شده اند با بی تفاوتی در جوابم گفت، اجازه بده گزارشم را تکمیل کنم بعد می روم و دستگیرشان می کنم. ولی هیچ اقدامی نکرد، اگر همان موقع به منزلی که پنهان شده بودند مراجعه می کرد می توانست دستگیرشان کند، اما متأسفانه تا الان هیچ اتفاقی برای دستگیری آنان انجام نشده است.



وی در خصوص وضعیت جسمی خود و حجت الاسلام حیدری گفت: بنده از ناحیه دست مجروح شده ام و تمام بدنم کبود است و حجت الاسلام حیدری در بیمارستان بستری است که امروز باید عمل جراحی شود.



 توضیحات رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم

 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم ۲ روحانی در فضای مجازی گفت: یکی از روح

انیون با طرفین درگیری همسایه بوده و دارای اختلافات محله ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ماموران با پیگیری های صورت گرفته در محل حاضر و اقدامات اولیه را برای تشکیل پرونده انجام دادند.

 



سرهنگ کلاگر افزود: به محض تکمیل پرونده و صدور دستور قضایی مبنی بر جلب یا دستگیری متهمان نتیجه به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمله به 2 روحانی در قم حجت الاسلام ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای چند دختر جوان در نازی‌آباد کرده و پس از آن با مردم نیز درگیر شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقلاز پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد، اظهار کرد: در بامداد آخرین روز فروردین سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباد در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس با بیان اینکه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد. این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند. یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی مأموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

کد خبر 751472

دیگر خبرها

  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟