Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز هفته دولت، فرماندار ویژه کاشان به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، تعدادی از پروژه های عمرانی در روستاهای تتماج، شجاع آباد، شوراب و سن سن در بخش مرکزی را بهره برداری و کلنگ زنی کردند

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان؛ محمد شریف زارعی با اشاره به بهره برداری از این طرحها در هفته دولت، اظهارداشت: ساماندهی رودخانه روستای تتماج با مشارکت مردم و کمک دهیاری به مبلغ یک میلیارد تومان، بهره برداری آسفالت معابر این روستا به مساحت 5 هزار متر مربع یکی دیگر از دستاوردهای دهیاری در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی مردم  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت معابر شجاع آباد یکی دیگر از ده‌ها پروژه های افتتاح شده هفته دولت است که برای 5 هزار متر مربع آسفالت، 500 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه پروژه بهسازی قنوات روستای شجاع آباد با اعتبار 850 میلیون تومانی با مشارکت جهاد کشاورزی و با هدف زنده نگه داشتن روستا انجام شده است، خاطر نشان کرد: بهره برداری از بوستان محلی شبه روستای شوراب با اعتبار 300 میلیون تومان، نیز یکی دیگر طرح هایی است که به منظور پایداری روستاها انجام می شود.

زارعی اضافه کرد: اجرای طرح آبیاری نوین تجمیعی مزرعه بدیع آباد سن سن که با هدف افزایش بهره وری آبیاری و صرفه جویی در منابع آب راه اندازی شد، با اعتبار 850 میلیون تومانی دولت و 250 میلیون تومان خودیاری مردم صورت پذیرفت.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان سرچ در گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود