Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور با رونمایی از سامانه دولت‌سنج در هفدهمین جشنواره شهید رجایی، گفت: جشنواره شهید رجایی باید یک فرایند در طول سال باشد.رونمایی سامانه دولت‌سنج در هفدهمین جشنواره شهید رجایی

به گزارش ایران اکونومیست،‌ به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، میثم لطیفی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی از سال 75 در هفته دولت برگزار شده است، گفت: با برگزاری این جشنواره فضایی برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌شود تا عملکرد خود را ارزیابی کنند و همچنین ارزیابی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاوت جشنواره سال 1400 نسبت به سال‌های گذشته، تصریح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره، جشنواره سال‌های گذشته عارضه‌یابی شد. به عقیده ما جشنواره باید یک فرایند در طول سال باشد و دستگاه‌ها بتوانند جایگاه خود را نسبت به اهدافشان مشخص کنند و به این ترتیب اصلاحات مستمری داشته باشند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تفاوت عمده دیگر جشنواره هفدهم شهید رجایی را ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌هایی جدید و متفاوت خواند و گفت: امسال علاوه بر ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌های اجرایی در مأموریت‌ها و اهداف مهمی از جمله سند تحول دولت مردمی، قانون جوانی جمعیت، شعار سال، ارتقای بهره‌وری، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ... که مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور هستند، ارزیابی شدند و تلاش ما توجه بیش از پیش به این موضوعات است.

وی اضافه کرد: امسال فرایند ارزیابی هم تغییر یافت؛ هدف ما این است که سازمان اداری تسهیل‌گر امر ارزیابی در کشور باشد. امسال در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مأموریت‌های کلان مشترک دستگاه‌های اجرایی از مشارکت دستگاهی که متولی آن مأموریت است، کمک گرفتیم تا ارزیابی دقیق‌تر انجام شود، به طور مثال، در شاخصی مانند رضایت‌سنجی از مردم، از مشارکت مرکر ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری بهره‌مند شدیم.

لطیفی خاطرنشان کرد: امروز از سامانه دولت‌سنج رونمایی می‌شود و بخشی از نتایج ارزیابی که محرمانگی ندارد در این سامانه قرار می‌گیرد و عموم مردم و نخبگان می‌توانند عملکرد دولت را ارزیابی کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال دقت و سخت‌گیری بیشتری در فرایند ارزیابی عملکرد وجود داشت و دستگاه‌ها صرفاً در سطح خوب و متوسط قرار گرفتند؛ امیدواریم سال آینده نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی مطلوب‌تر باشد.

قابل ذکر است، هفدهمین جشنواره شهید رجایی با شعار «دولت مردمی؛ نظارت عمومی، مشارکت نخبگانی»،‌ 9 شهریور در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور و هیات دولت برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هفدهمین جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی سامانه دولت سنج رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی