Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:26:23 GMT

رهایی از کرونا برای شجاع خوش یمن نبود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۰۶۱

رهایی از کرونا برای شجاع خوش یمن نبود

به گزارش "ورزش سه"، از بازیهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر عصر امروز تیم الاهلی برابر الغرافه به میدان رفت. دیداری جذاب که بسیار پر گل به اتمام رسید و البته تلفاتی هم برای سبزپوشان به همراه داشت که مهم ترین آ ن هم از دست مدافع ملی پوش ایرانی این تیم برای دیدار هفته آینده بود. 

شجاع خلیل زاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی که بازی قبلی تیمش را به دلیل بیماری کرونا از دست داده بود حالا باید یک بازی دیگر از دیدارهای تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر را از روی سکوها دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع که عصر امروز در کنار کنعانی زادگان از ارکان اصلی سد دفاعی تیم الاهلی بود با دو اخطاری که از داور این دیدار دریافت کرد از بازی اخراج شد.

خلیل زاده سه دقیقه مانده به پایان بازی یعنی در دقیقه ۸۷ و لحظاتی پس از باز شدن دروازه الاهلی، اولین کارت خود را دریافت کرد و نکته عجیب درباره این بازیکن اینکه مدافع ایرانی که همچنان به بازی فیزیکی خود برای رسیدن به برتری ادامه می داد در اولین دقیقه از وقتهای اضافه به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم خود را دریافت کرد، کارتی حکم اخراج او را به دنبال داشت و حالا سرمربی تیم الاهلی باید برای دیدار هفته ششم لیگ ستارگان قطر باز هم به فکر یک مدافع میانی دیگر باشد. 

در این باره ناگفته نماند که در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده یک بازیکن دیگر از الاهلی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد و همبازیان شجاع و کنعانی زادگان در حالی که 9 نفره بودند از روی نقطه پنالتی سومین گل خود را دریافت کرند و در نتیجه بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر الاهلی دوحه تیم الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس