Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:08:57 GMT

صعود دو قایقران ایران به فینال اصلی دیدارهای جهانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۰۷۷

صعود دو قایقران ایران به فینال اصلی دیدارهای جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در مجارستان از امروز چهارشنبه نهم شهریورماه با حضور نمایندگان ایران آغاز به کار کرد

در پایان نخستین روز این رقابت ها، ایران دو نماینده در فینال A زیر ۲۳ سال و یک نماینده در فینال B جوانان داشت که الناز شفیعیان در کایاک زنان عملکرد خوبی از خود نشان داد و در نیمه نهایی به عنوان قایق اول به فینال A صعود کرد و محمد نبی رضایی در کانو مردان نیز توانست به عنوان قایق اول از مرحله نیمه نهایی راهی فینال A شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد عباسی در رده جوانان راهی فینال B کانو یک نفره شد.

در مسابقات امروز، الناز شفیعیان در کایاک زنان در گروه خود با زمان ۴۱ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه دوم شد و به نیمه نهایی صعود کرد.وی توانست بالاتر از نمایندگان اسپانیا، اسلوونی، چین، پرتغال، نروژ و آفریقای جنوبی قرار بگیرد. قایقران دانمارک اول شد و به فینال رفت.

پاروزن ایران در نیمه نهایی در گروه خود با زمان ۴۰ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه اول شد و به فینال A قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان صعود کرد. دختر قایقران ایران بالاتر از نمایندگان کشورهای صربستان، اسلوونی، هلند، اسلواکی، لهستان، بریتانیا، پرتغال و آمریکا قرار گرفت.

محمد عباسی پاروزن ایران در ماده کانوی یک نفره هزار متر جوانان در گروه خود با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۷ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه هفتم شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نمایندگان مولداوی، ایتالیا، مجارستان، مکزیک، چک و کوبا رقابت داشت. عباسی در مرحله نیمه نهایی با زمان ۴ دقیقه و ۴ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه پنجم شد و به فینال B جوانان جهان صعود کرد.

محمد نبی رضایی هم در ماده کانوی یک نفره زهار متر زیر ۲۳ سال، در گروه خود با زمان ۳ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه دوم شد. او به نیمه نهایی راه یافت. نبی رضایی بالاتر از رومانی، بلغارستان، سنگاپور، فرانسه، چک، تونس و لیتوانی قرار گرفت. نماینده اسپانیا اول شد و به فینال راه یافت.

قایقران ملی پوش ایران، در مرحله نیمه نهایی توانست با زمان ۳ دقیقه ۵۳ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه اول شود و به فینال A قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان صعود کرد. او بالاتر از نمایندگان مولداوی، چک، کانادا، مکزیک، تایلند، آمریکا، سنگاپور و چین تایپه قرار گرفت.

کد خبر 5578633

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی مسابقات قهرمانی جهان مجارستان انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتسال ایران محمود خسروی وفا گروه خود نیمه نهایی زیر ۲۳ سال صدم ثانیه فینال A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات