Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: نزدیک دو هفته به اربعین حسینی زمان باقی مانده و امسال در کنار مرزهای مهران، شلمچه و چذابه، مرز خسروی مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر آذربایجان غربی برای استقبال و تردد زائران اربعین حسینی به خصوص از استان‌های شمال غرب کشور و نیز زائرانی از استان‌های کشورهای همسایه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرز تمرچین در آذربایجان غربی تنها مرز رسمی آذربایجان غربی با شمال عراق بوده و در شهرستان پیرانشهر در جنوب استان قرار دارد، امسال با بازگشایی مرز تمرچین، ضمن کاهش مسافت و زمان سفر و حتی کاهش هزینه برای زائران عتبات عالیات، می‌تواند مقدمات عبور جمع کثیری از زائران استان‌های شمال غرب کشور و حتی زائران کشورهایی چون ترکیه و آذربایجان را فراهم کند.

پیش بینی می‌شود روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر زائر از این مرز تردد کند در این راستا زیرساخت‌های استقبال و ارائه خدمات از زائران سیدالشهدا (ع) در مرز تمرچین فراهم شده و همه دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه بهترین خدمات در این مرز بسیج شده‌اند.

آماده سازی مسیر دسترسی به تمرچین، ایجاد ۹۹ ایستگاه در مسیر ماکو تا پیرانشهر، ۳۰ گیت خروجی، ۳۰ مورد تجهیزات بهداشتی در مسیر تردد زائران، افتتاح ٢١ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی به همراه ایجاد ۱۴ پ ای گاه ثابت، ۸ پایگاه موقت و یک پایگاه امداد هوایی به استعداد ۴۱ تیم امداد و نجات ویک تیم امداد هوایی بخشی از اقدامات استان برای استقبال مناسب از زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین است.

تدابیر لازم برای تسهیل تردد زائران عتبات عالیات پیش بینی شده است

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی در استان بازگشایی شده است، گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، تدابیر لازم برای تسهیل تردد و کاهش هزینه‌های زائران عتبات عالیات پیش بینی شده است.

محمدصادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی مرز تمرچین عنوان کرد: امسال برای اولین بار تجریه اعزام زائرین اربعین حسینی را از مرز تمرچین را تجربه می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشیم.

وی تلاش و هم افزایی دستگاه‌های متولی برای تسهیل زمینه تردد زائران اربعین را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مرز تمرچین و تعامل و همکاری با اقلیم کردستان عراق، برای ارائه بهترین خدمات و عبور زائران عتبات عالیات، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت شود.

معتمدیان با بیان اینکه زائران اربعین حسینی برای اولین بار از مرز تمرچین و اقلیم کردستان عراق عبور می‌کنند، یادآور شد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی برای تسهیل حمل و نقل، تدابیر لازم برای تسهیل تردد و کاهش هزینه‌های زائران عتبات عالیات پیش بینی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم جهت تأمین امنیت، فراهم سازی امکانات برای ارائه خدمات حداکثری و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی انجام شده است، گفت: طی هفته گذشته در جریان سفر به اقیلم کردستان عراق با بازدید از جاده‌های اقلیم کردستان عراق، هماهنگی‌های لازم جهت تأمین امنیت، فراهم سازی امکانات برای ارائه خدمات حداکثری و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی انجام شد.

تردد از مرز تمرچین به عنوان مسیری با صرفه و کوتاه یک فرصت ویژه است

وی با بیان اینکه تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین بسترساز توسعه امنیت، اقتصاد و فرهنگ در منطقه است، گفت: تردد زائرین اربعین حسینی برای نخستین بار از مرز تمرچین به عنوان مسیری با صرفه و کوتاه بویژه برای زائرین شمال غرب کشور یک فرصت ویژه است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای تقویت زیرساخت‌های حمل و نقلی در مسیر دسترسی به مرز تمرچین از چندماه قبل پروژه‌های جدید راهسازی آغاز شده تا با اتمام آنها دسترسی به مرز مهم تمرچین برای زائرین اربعین حسینی و نیز تجارت مرزی راحت تر گردد.

معتمدیان ادامه داد: تأمین امنیت و زیرساخت‌های خدماتی، امدادی، بهداشتی و درمانی از اولویت‌های جدی دولت برای تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین است.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین رضایتمندی لازم از مرز تمرچین برای تردد زائرین اربعین حسینی، این مرز می‌تواند در طول سال نیز پذیرای مشتاقان سفر به عتبات عالیات باشد گفت: فرصت حضور زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین برای اقلیم کردستان عرق نیز فرصت مغتنمی در راستای توسعه گردشگری مذهبی و تقویت زیرساخت‌های عمرانی و امنیتی است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق تدابیر اندیشیده شده، زائران باید به صورت گروهی با اتوبوس از مرز تمرچین به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام شوند ضمن اینکه در مسیر تردد زائران برپایی مواکب اسکان و پذیرایی تمهید شده است.

ایجاد ۹۹ ایستگاه در مسیر ماکو تا پیرانشهر

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان غربی نیز در خصوص آماده سازی زیرساخت‌های مرزی در مرز تمرچین گفت: در آذربایجان غربی ۹۹ ایستگاه در مسیر ماکو تا پیرانشهر آماده خدمت رسانی به زائران حسینی خواهند بود.

حجت الاسلام اسد میرزایی هفته جاری در جلسه کمیته بانوان ستاد اربعین آذربایجان غربی افزود: در آذربایجان غربی ۹۹ ایستگاه در این خصوص در نظر گرفته شده که در مسیر ماکو تا پیرانشهر آماده خدمت رسانی به زائران حسینی خواهند بود البته در صددیم تا مقدمات راه اندازی یک چادر ویژه بانوان در این ایستگاه‌ها را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: اقدامات فرهنگی مهمترین وجه زیارت و همایش میلیونی اربعین است که امسال با استفاده از ظرفیت مرز تمرچین، باید بیش از پیش در این خصوص تمهیدات ویژه در استان اندیشیده شود.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: در این راستا، ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر تمهید خواهد شد که در این ایستگاه‌ها، علاوه بر خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، از ظرفیت بانوان مبلّغ نیز برای تبیین راه زینبی استفاده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: در مرز تمرچین هم تمهید ویژه ای اندیشیده شده تا اقدامات فرهنگی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) اجرایی شود.

آماده سازی زیرساخت‌های پایانه مرزی تمرچین برای تردد زائران اربعین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای آماده سازی پایانه مرزی تمرچین جهت تردد زائرین اربعین خبر داد.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح اقدامات گفت: خط کشی محورهای پیرانشهر – نقده و قسمتی از نقده – ارومیه و ارومیه – سلماس بطول ۲۵۰ کیلومتر با اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده و جهت تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای بالتشک بتنی وآماده سازی کیلومتر اول ورودی پایانه تمرچین برای نصب نیوجرسی و جداسازی و ایمن سازی ترافیک معادل ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: جهت سرعت بخشیدن به عملیات راهداری و ایمنی ماشین آلات کمکی از استان آذربایجان شرقی شامل ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یکدستگاه تریلی کفی، یک دستگاه بلدوزر D۶و یک دستگاه بیل مکانیکی با چکش هیدرولیکی (پیکور) از استان اردبیل شامل ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه گریدر و بنیاد مسکن استان ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر اعزام شده‌اند و لکه گیری و روکش آسفالت محورهای نقده – پیرانشهر، مهاباد – میاندوآب و میاندوآب – بوکان در مجموع بطول ۲۲ کیلومتر معادل ۳۲۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

آرامون از نصب تابلوهای دو زبانه در محورهای ارتباطی جهت راهنمایی زائرین اربعین حسینی ۷۲ مترمربع در ۸ نقطه با ارزش ریالی معادل ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: عملیات راهداری تعمیر، مرمت و بازبینی انواع تابلو و علائم به تعداد ۷۵۰ عدد معادل ۷.۵ میلیارد ریال، خاکبرداری و تعریض شانه‌ها و قوس‌ها حدود ۴۲۰۰۰ مترمکعب معادل ۴۰ میلیارد ریال انجام یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از عقد قرارداد جهت نصب سیستم روشنایی محور پیرانشهر – تمرچین بطول ۱۰ کیلومتر با ارزش ریالی معادل ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: در این راستا استمرار عملیات تعمیر و مرمت گاردریل محور تمرچین – پیرانشهر و محورهای منتهی به مرز حدود ۷ کیلومتر با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار انجام یافته است.

آرامون از اعزام ماشین آلات شهرهای معین پیرانشهر، میاندوآب، مهاباد و کارگاه مرکزی ماشین آلات اداره کل خبر داد و گفت: این ماشین آلات اعزامی ۲۰ دستگاه شامل ۴ دستگاه کامیون، ۳لودر، ۲ دستگاه تریلی کفی یک دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه بلدوزر ۸ D و ۵ دستگاه سواری کمک دار پیکاپ، ۳ دستگاه گریدر، یک دستگاه تانکر سوخت، یک دستگاه خط کشی است.

وی در خصوص عملیات تهیه و حمل کانکس‌های مربوط به گیت های گذرنامه محوطه سالن مسافری بیان کرد: ارسال ۱۰ عدد کانکس با کلیه امکانات مربوطه به پایانه مرزی تمرچین، جانمایی ۱۰ عدد کانکس در محل‌های مورد نظر مطابق با نقشه‌های اجرایی، ساخت سازه ۵ عدد کانکس در حال تکمیل عملیات اجرایی باقیمانده بوده که اعتبار ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از خرید ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: مرمت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، اجرای اقدامات زیربنایی سرویس‌های بهداشتی به همراه رنگ آمیزی جداول محوطه پایانه مرزی تمرچین معادل ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از ۱۰ کیلومتر بزرگراه نقده - پیرانشهر

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فراهم سازی زیرساخت‌های مرز تمرچین پیرانشهر گفت: بزرگراه نقده- پیرانشهر به طول ٧٠ کیلومتر که به مرز رسمی و زمینی تمرچین ختم می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است، امسال ۱۰ کیلومتر از بزرگراه نقده - پیرانشهر - تمرچین در بخش ورودی پیرانشهر تا گردنه کولیج توسعه یافته و به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحسن حمزه‌لو اظهار کرد: عملیات اجرایی در ۲۳ کیلومتر از مسیر ۶۰ کیلومتری بزرگراه نقده - پیرانشهر آغاز و برنامه‌ریزی شده روند بهسازی و تعریض این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر توسعه و بهسازی ۲ کیلومتر از این طرح به اتمام رسیده است، افزود: طرح بهسازی و تعریض ورودی شهر پیرانشهر به طول ۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر نیز که موجب رفع معضلات ترافیکی و سهولت تردد شده در سال گذشته اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر بخشی از بزرگراه نقده - پیرانشهر - تمرچین است که شبکه حمل‌ونقل بین‌المللی در مسیر پایانه مرزی تمرچین با اتمام این طرح ارتقا یافته و ناوگان سنگین حمل و نقلی به این سمت سوق می‌یابد.

حمزه‌لو ادامه داد: اهمیت بزرگراه بین‌المللی نقده_ پیرانشهر _تمرچین به اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین و مرز مشترک استان با عراق بر می‌گردد.

وی تاکید کرد: پایانه مرزی تمرچین در جنوب آذربایجان‌غربی بوده که تجارت دو کشور ایران و عراق را رونق می‌بخشد و نقش کلیدی در توسعه جنوب استان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از افتتاح ٢١ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی پروژه‌های راهسازی احداث قطعه ١و٢ بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین، سه‌راهی دارلک مهاباد و میاندوآب - بوکان تکمیل و جهت تردد آسان زائران در روزهای آینده آسفالت و بازگشایی می‌شود.

۳۰ گیت کنترل خروجی در مرز تمرچین راه‌اندازی شده است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰ گیت کنترل خروجی با ۳۰ دستگاه بارکد خوان در مرز تمرچین برای نظارت و تسریع در تردد زائران اربعین از این مرز تدارک دیده شده است.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص اقدامات انتظامی استان در مرز تمرچین اظهار کرد: حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی نیز برای تأمین امنیت و تردد زائران اربعین در این منطقه مرزی مستقر شده و خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث زیرساخت‌ها و تأمین آنها در این مرز در اولویت متولیان امور بویژه پلیس خدمتگزار است تا تردد زائران از مرز تمرچین دچار اختلال نشود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بحث تردد خودروها نیز تدابیر لازم از سوی پلیس راهور فراجا و راهور این استان اتخاذ شده تا شاهد بروز تصادفات و حوادث جاده‌ای نباشیم.

سردار جهانبخش ضمن تقدیر از استاندار آذربایجان غربی در پیگیری بحث تردد زائران اربعین از مرز تمرچین اضافه کرد: پلیس با تمام وجود آماده خدمات رسانی به زائران اربعین است تا کاری تأثیر گذار در امر اربعین و فرهنگ‌سازی مناسبی در سطح جامعه صورت گیرد.

جایگاه سیار عرضه سوخت در مرز تمرچین پیرانشهر راه‌اندازی شد

همچنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: یک باب جایگاه سیار در مرز رسمی تمرچین در پیرانشهر جهت تسهیل در سوخت رسانی به خودروهای زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

سیدجواد فیض حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبه اخیر وزارت کشور امسال مرز رسمی تمرچین پیرانشهر به عنوان یکی از مرزهای رسمی کشور جهت تردد زائران اربعین حسینی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی جنوب آذربایجان غربی در راستای تسهیل در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از آمادگی کامل برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته شده با دستگاه‌های متولی و استانداری آذربایجان غربی، تدابیر و برنامه ریزی های لازم از طرف منطقه میاندوآب جهت تأمین زیرساخت‌ها و سوخت رسانی مطلوب به اتوبوس‌ها و خودروهای زائران در این مرز رسمی انجام شده است.

حسینی افزود: با توجه به موقعیت خاص منطقه میاندوآب، قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور، مرز مشترک با کشور عراق و عبور سالیانه زائران اربعین حسینی از مسیر محورهای مواصلاتی این منطقه هماهنگی‌های لازم با رؤسای نواحی تابعه هشت شهر جنوب استان و متصدیان مجاری عرضه انجام شده است.

مدیر منطقه میاندوآب یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه باب نمازخانه بین راهی شرکتی تحت پوشش این منطقه در جنوب استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

حسینی افزود: در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته، کارشناسان کنترل و نظارت این شرکت نیز بر نحوه ارائه و عرضه سوخت توسط جایگاه داران نظارت کامل دارند.

وی همچنین با اشاره به بسیج همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و ذخیره سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت اتوبوس‌هایی که از این مسیر تردد می‌کنند، بیان کرد: کارکنان منطقه، رؤسای نواحی تابعه و صاحبان مجاری عرضه سوخت در جنوب استان آذربایجان غربی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در این ایام خدمت رسانی مطلوبی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را ارائه کنند.

مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر تنها مرز رسمی استان آذربایجان غربی با منطقه اقلیم کردستان عراق در شهرستان پیرانشهر در جنوب این استان قرار دارد و امسال برای اولین بار امکان تردد زائران از این مرز به سوی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی فراهم شده است.

زائران متردد از مرز تمرچین، در اولین شهر زیارتی مسیر خود به سامرا و کاظمین مشرف می‌شوند، شهرستان مرزی پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و ۱۴۵ کیلومتری ارومیه واقع شده است.

کد خبر 5578099

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری زیرساخت های مرزی اربعین مرز تمرچین استانداری آذربایجان غربی اربعین حسینی اربعین 1401 هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف تردد زائرین اربعین حسینی تردد زائران اربعین حسینی استاندار آذربایجان غربی گفتگو با خبرنگار مهر خدمت رسانی به زائران شهرستان پیرانشهر زائران عتبات عالیات مسیر تردد زائران آذربایجان غربی گفت پایانه مرزی تمرچین اقلیم کردستان عراق آذربایجان غربی فرآورده های نفتی اربعین حسینی مرز تمرچین منطقه میاندوآب دستگاه کامیون شمال غرب کشور مرز تمرچین ۹۹ ایستگاه مرز تمرچین بزرگراه نقده خبر داد و گفت میلیارد ریال تدابیر لازم تأمین امنیت برنامه ریزی برای تسهیل جنوب استان ماشین آلات برای ارائه آماده سازی تسهیل تردد راه اندازی زیرساخت ها انجام شده برای تردد یک دستگاه حمل و نقل ۲ دستگاه مرز رسمی پیش بینی استان ها انجام شد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع


به گزارش تابناک، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین