Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:05:41 GMT

سلام پرسپولیس به صدر؛ فولاد، سپاهان را به زیر کشید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۲۸۴

با پیروزی لحظه آخری فولاد برابر سپاهان اصفهان، پرسپولیسی ها به لطف برتری 2-0 برابر  نفت آبادان به صدر جدول آمدند.

با گل دقیقه 2+90 آیاندا پاتوسی، فولادی ها تیم صدرنشین را به رتبه سوم برده و جدول را به شکلی بدیع تغییر دادند.
به گزارش طرفداری، فولاد نه تنها به صدرنشینی پرسپولیس کمک کرد که خودش هم 8 امتیازی شد و سپاهان را در جدول مسابقات لیگ به زیر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد سپاهانی ها که هفته اول برابر تیم استقلال 2-0 برنده شدند، حالا هفته به هفته ضعیف تر می شوند، آنها که در هفته اول 2-0 برنده شدند، در هفته دوم برابر نساجی، 2-1 برنده شدند و در هفته سوم برابر گل گهر سیرجان 2-2 کردند و سرانجام در هفته چهارم برابر  فولاد خوزستان 1-0 بازنده شدند، این در حالی است که پرسپولیس و فولاد هر 2 هفته اول و دوم را با تساوی بدون گل شروع کردند و در ادامه کار، 2 برد به دست آوردند تا امروز با 8 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار بگیرند.

جدول لیگ به طور کامل متحول شد، پرسپولیس بعد از بیش از یک سال به صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر صعود کرده است و تیم های فولاد، سپاهان و استقلال در رده های بعدی این عرصه قرار گرفته اند.

پرسپولیس با 8 امتیاز و تفاضل گل 3 بالاتر از فولاد 8 امتیازی که تفاضل گلش 2 است، در صدر قرار دارد.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو