Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:51:05 GMT

یحیی گل محمدی: این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۳۶۳

یحیی گل محمدی: این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. لوکادیا (۲۷) و میثم تهی دست مدافع صنعت نفت(۸۱) برای پرسپولیس گل زدند.

تقدیم برد به بانوان هوادار

یحیی گل محمدی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به نوبه خودم این برد را تقدیم به هواداران خاص پرسپولیس که بانوان بودند می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضورشان خیلی پرشور و با نشاط بود. از تک تک آنها در کنار سایر طرفداران تیم تشکر می کنم که این جو را راه انداختند. با حضور آنها حیف بود بازی را نمی بردیم.

فقط یک موقعیت به حریف دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نیمه اول خیلی خوب بود. کنترل بازی دست ما بود و توانستیم با پاس های کوتاه موقعیت های خوبی بسازیم و حریف را کاملا کنترل کنیم. تنها یک اشتباه داشتیم که حریف به موقعیت رسید.

صنعت نفت برای همه دردسرساز می شود

او افزود: در نیمه دوم صنعت نفت خوب بود آنها برای تمام تیم ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت های زیادی ایجاد کند. یک مقدار باید بیشتر در مواقعی که گل می زنیم دقت کنیم.

نباید به یک گل اکتفا کنیم

وی درباره توصیه بین دونیمه به بازیکنانش گفت: به آنها گفتم باید دنبال گل دوم باشیم. نباید باحفظ یک گل و به دنبال پایان بازی باشیم. در مجموع از آنها تشکر می کنم. گرفتن این سه امتیاز از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می کند. باید درس های خوبی از این شیوه بازی بگیریم.

گل محمدی درباره انتقاد از عملکرد فنی این تیم در این دیدار یادآور شد: من درباره این مساله صحبت کردم و جوابش را دادم.

بیرانوند باید نفر اول تیم ملی باشد

وی درباره نقطه قوت پرسپولیس که کلین شیت بیرانوند است ادامه داد: دو سه موقعیت به حریف دادیم ولی عملکرد بیرانوند روی همان صحنه ها خیلی خوب بود. او نشان داد کیفیت بالایی دارد و بدون شک باید نفر اول تیم ملی ایران در جام جهانی باشد. وقتی در چهار بازی گل نمی خورید احساس خیلی خوبی است. این موضوع می تواند تضمین قهرمانی باشد. باز هم می گویم می توانیم بهتر دفاع کنیم و می توانیم بهتر از این ها باشیم.

اتفاقات اخیر در شان فوتبال ایران نبود

گل محمدی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون گفت: در کنفرانس قبل از بازی هم درباره اش صحبت کردم. روندی که وجود داشت با توجه به شرایط تیم ملی فوتبال ایران که در قاره آسیا شناخته شده است حاشیه هایی که به وجو آورد که در شأن و شخصیت فوتبال ایران نبود. به هر حال خوشحالم که سر و سامان دارد پیدا می کند برای او آرزوی موفقیت دارم./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی صنعت نفت گل محمدی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!