Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:23:42 GMT

نایب قهرمانی ایران در مسابقات هندبال نوجوانان آسیا

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۴۵۷

نایب قهرمانی ایران در مسابقات هندبال نوجوانان آسیا

تیم هندبال نوجوانان ایران به مقام دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا بسنده کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال نوجوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین با نتیجه 26 بر 22 مقابل کره جنوبی تن به شکست داد و عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 14 بر 11 به سود کره جنوبی به اتمام رسیده بود.

تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به‌عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شد. ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره جنوبی با نتیجه 29 بر 24 تن به شکست دادند، اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه 64 بر 14 به پیروزی رسیدند.

ایران در سومین دیدار خود با نتیجه 35 بر 23 ازبکستان را از پیش رو برداشت و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود، با نتیجه 30 بر 29 پیروز شد.

شاهکار اصلی نوجوانان ایران در دیدار نیمه نهایی رقم خورد که مقابل عربستان از شانس‌های اصلی قهرمانی این مسابقات در یک ماراتن 80 دقیقه‌ای با نتیجه 33 بر 32 به پیروزی رسیدند.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی 18 بازیکن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دادند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروازه‌بانان) به‌عنوان کادر فنی تیم هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتند.

تیم هندبال نوجوانان ایران پیش از این با رسیدن به مرحله نیمه نهایی سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

ضمن اینکه صابر حیدری و امیرمحمد پورقاسمی در تیم منتخب نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفتند.

پاکدل: هفتمین سهمیه جهانی در یک سال گذشته در هندبال به دست آمد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال تیم هندبال نوجوانان ایران رقابت های قهرمانی آسیا نوجوانان ایران مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند