Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین میثاقی و فوتبال برتر در پیش بینی های نادرست پوکر کردند. مرور پیش بینی های عجیب شخصیتی که دوست دارد شبیه فردوسی پور باشد...

اختصاصی طرفداری / شب قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد حماسه ای دیگر از محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر بودیم. حماسه ای که انتقادات زیادی را در فضای مجازی و اهالی فوتبال در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی امروز روزنامه ایران ورزشی در نیم صفحه اول خود تیتر زد "ائتلاف کامرانی فر و میثاقی در شب انتخابات" و پرسید آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ و پایگاه خبری فوتبالی نوشت پیش بینی های اشتباه میثاقی تمامی ندارد.

در برنامه شب انتخابات فوتبال برتر (دوشنبه 7 شهریور) میثاقی مدعی شد که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار نمی شود. بد نیست بدانید این چهارمین اشتباه بزرگ در پیش بینی از شخصیتی است که دوست دارد شبیه فردوسی پور تحلیل کند و خبر بدهد! با وجود این همه اشتباه غلط در پیش بینی نمی دانیم میثاقی چه اصراری به ادامه این روش دارد؟

در این یادداشت فلش بکی به گذشته می زنیم و 4 اشتباه بزرگ استاد پیش بینی های نادرست را مرور می کنیم:

اشتباه اول؛ پرونده استقلال - گل گهر

بهمن 1400، فوتبال ایران در انتظار رای کمیته استیناف درخصوص اریک باگناما، بازیکن خارجی گل گهر بود. کمیته انضباطی رای به کسر امتیاز داده بود اما در آستانه صدور رای کمیته استیناف میثاقی در برنامه دوشنبه 4 بهمن با خنده گفت:

احساس می‌کنم رای کمیته استیناف برای پرونده بازیکن گل‌گهر متفاوت با رای کمیته‌انضباطی خواهد بود

در واکنش به این صحبت ها اکانت رسمی باشگاه استقلال توییت زد:

آقای میثاقی، احساس می کنی یا خبر داری؟ احساس نمی کنی که شب قبل از صدور رای استیناف نباید فضاسازی کنی؟

کمیته استیناف همان رای کمیته انضباطی را تایید کرد و حکم به کسر امتیاز از گل گهر داد.

اشتباه دوم؛ عزیزی خادم عزل نمی شود!

اواخر بهمن 1400، فوتبال و ورزش ایران در آستانه یک تصمیم تاریخی بود. تصمیمی که تا به حال در ورزش ایران سابقه نداشت. هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم به عزل ریاست فدراسیون یعنی شهاب عزیزی خادم گرفته بود. در واکنش به این اتفاق بی سابقه، میثاقی در آخرین برنامه پیش از نشست هیات رییسه با لبخندی تمسخر آمیز جملات زیر را گفت:

این دوستان در جلسه پنجشنبه می گن امضاهامون به حدنصاب رسیده و باید تغییر انجام شه. آن سمت هم می گویند کی گفته؟! امضاهاتون به حدنصاب نرسیده و تغییر انجام نمیدیم! می خواید چیکار کنید؟ احتمالا اتفاقی که میافته این است. جلوتر میریم و به نهادهایی که دوست دارن نامه میزنن و این داستان کش پیدا خواهد کرد. پیش بینی من از اتفاقات پنجشنبه این است. با کلی مهمون قرار بود صحبت کنیم بچه ها هم آیتم زده بودن درباره اساسنامه و تعداد اعضای هیات رییسه و امضاهایی که جمع شده و اعضای رییسه کجا بودند و ... گفتیم چه کاریه شب عیدی این همه بحث مطرح کنیم، بذارید جلسه را برگزار کنن ببینیم تهش چی درمیاد؟ تهش هم که من همین الان خدمت تون عرض کردم!

روز پنجشنبه 28 بهمن هیات رییسه با بیشترین آرای ممکن رای به عزل شهاب عزیزی خادم داد. هر 8 عضو هیات رییسه رای به برکناری عزیزی خادم دادند. اما واکنش میثاقی و فوتبال برتر قبل از این اتفاق تاریخی چه بود؟ هیچی نمی شود و همینطور قضیه کش پیدا می کند!

اشتباه سوم؛ برگزاری انتخابات فدراسیون با 2 نامزد!

در برنامه روز دوشنبه 31 مرداد حسن کامرانی فر در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد صلاحیت دو نامزد انتخابات تایید شده است. در ارتباط تلفنی ابتدا اینطور اعلام شد که انتخابات بر اساس قوانین و مقررات انجام خواهد شد.

پس از توضیحات کلی کامرانی فر درخصوص انتخابات، یکباره میثاقی پرسشی هدفمند را مطرح کرد:

راجع به کاندیداهای فدراسیون فوتبال چی؟ تغییراتی وجود دارد، ندارد؟ به چند کاندیدای نهایی برای انتخابات رسیدید؟

کامرانی فر در پاسخ گفت:

درخصوص کاندیداهای انتخابات باید خدمت تان عرض کنم کمیته بدوی در حال بررسی است. دو نفر از عزیزان تایید شده اند و منتظر هستیم ببینیم وضعیت نفر سوم چه می شود؟ 

میثاقی ادامه داد:

دو نفر یعنی تایید رسمی شان انجام و به شما ابلاغ شده، منتظر تکلیف نفر سوم هستید؟

کامرانی فر:

بله!

میثاقی:

بسیار عالی، پس طبق برنامه با دو نفر یا هر تعداد دیگه ای انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

کامرانی فر:

بله انتخابات در تاریخی که اعلام شده برگزار خواهد شد.


 

این صحبت های میثاقی و کامرانی فر حواشی زیادی داشت و شائبه دخالت شخص ثالث در انتخابات را ایجاد کرد. حواشی و شائبه ها منجر شد تا حسن کامرانی فر از طریق سایت فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای داد و صحبت هایش را تصحیح کرد:

 بر اساس روند موجود و در ادامه پروسه قانونی برگزاری انتخابات تا کنون نامه ای مبنی بر عدم احراز صلاحیت هیچ نامزدی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. در نهايت كميته بدوي انتخابات مرجع اعلام و معرفي افراد تا زمان برگزاری مجمع به شمار می رود و فدراسیون فوتبال بر همین اساس انتخابات را طبق اساسنامه و ضوابط موجود منطبق بر استانداردهای فیفا و AFC برگزار خواهد کرد.

روز گذشته (8 شهریور) انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور هر سه نامزد برگزار شد!

اشتباه چهارم؛ لغو انتخابات فدراسیون فوتبال

شب انتخابات برنامه فوتبال برتر با حضور میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی مناظره انتخاباتی برگزار کرد. در اولین لحظات روز 8 شهریور بلافاصله بعد از آنکه کامرانی فر اطلاعیه ای مبنی بر لغو انتخابات روی سایت فدراسیون فرستاد طبق روال در برنامه فوتبال برتر روی خط آمد و لغو انتخابات را اعلام کرد.

میثاقی و میرشاد ماجدی در برنامه زنده اینطور وانمود کردند که از این اتفاق بی خبرند اما بنا بر اعتقاد بسیاری این لغو انتخابات سناریو از پیش تعیین شده بوده است. همانطور که در ابتدای متن گفتیم این اتفاقات میان حواشی زیادی در پی داشته و حتی تیتر ائتلاف میثاقی و کامرانی فر را دیدیم.

صرفنظر از این اتفاقات خلاف ادعای دیگری که در برنامه فوتبال برتر مطرح شد یعنی لغو انتخابات زودتر از همیشه ثابت شد و انتخابات تنها ساعاتی بعد از ارتباط تلفنی میثاقی و کامرانی فر برگزار شد!

هیچی نمیشه های فوتبال برتر!

نمی دانیم این اتفاقات پایانی بر هیچی نمی شود ها و پیش بینی های غلط برنامه فوتبال برتر و میثاقی بود یا نه اما این را می دانیم تا وقتی علایق و سلایق شخصی جای رسالت واقعی رسانه که رساندن خبر درست و واقعیت به مخاطب است را بگیرد، باز هم از این هیچی نمیشه ها و پیش بینی های عجیب غریب خواهیم دید.

عزل رییس فدراسیون و برگزاری انتخابات فدراسیون از بزرگ ترین اتفاقات این فوتبال است و وقتی فوتبال برتر و میثاقی از این موارد چشم پوشی می کنند و آنطور که دلخواهشان است اتفاقات فوتبال را روایت می کنند، عجیب نخواهد بود باز هم چنین رفتارهایی از آنها ببینیم.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال برنامه فوتبال برتر کمیته استیناف لغو انتخابات پیش بینی کامرانی فر عزیزی خادم هیات رییسه رای کمیته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»