Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران برابر هلند در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شد

عبادی پور امتیاز آور ترین بازیکن ایران شد.

به گزارش طرفداری به نقل از فدراسیون والیبال، ششمین روز مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان امروز (چهارشنبه نهم شهریور) با 6 دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری می‌شود و ساعت 20 تیم ایران به مصاف هلند رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با کسب 18 پوئن امتیازآورترین بازیکن ایران شد. نیمیر عبدالعزیز هم با کسب 32 پوئن امتیازآورترین بازیکن تیم هلند بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 85 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 43 پوئن در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 4 پوئن سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات بازیکنان هلند بود.

هلندی‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 96 امتیاز کسب کردند که شامل 48 امتیاز حمله، 12 دفاع، 6 پوئن سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد تا با دو برد به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیازآورترین بازیکن بازیکن ایران عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!