Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر هلند کنترل بازی از دستمان خارج شد و این نشان می‌دهد ضعف‌هایی وجود دارد که باید برای مسابقات بعد برطرفشان کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «امین اسماعیل‌نژاد» پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از مسابقه برابر هلند در رقابت‌های قهرمانی جهان و واگذاری نتیجه اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که مسابقه سختی در پیش داریم و متاسفانه برنامه‌هایی که از پیش کادر فنی به ما گوشزد کرده بودند نتوانستیم به خوبی در زمین اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقه را واگذار کردیم و باید ببینیم قرعه ما به کدام تیم می‌افتد و حریف بعدی ما چه تیمی است. باید امیدوار باشیم برای مرحله بعد که پیروز شویم و صعود کنیم.

اسماعیل‌نژاد در پایان در خصوص ست چهارم توضیح داد: در این ست 6 امتیاز جلو بودیم اما نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و ست را واگذار کردیم. ضعف‌هایی وجود دارد که باید برای مسابقات بعدی برطرفشان کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش برنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد تا با دو برد به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران امین اسماعیل نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود