Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@22:48:53 GMT

مجید عبدالباقی کیست؟ / بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۷۹۶

مجید عبدالباقی کیست؟ / بیوگرافی

به گزارش صدای ایران،مجید عبدالباقی یکی از مدیران هلدینگ ساختمان سازی عبدالباقی بوده که در شهرستان آبادان از سال ۱۳۶۶ به همراه برادران خود فعالیت می کند.

کار آنها ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری بوده که تا به حال ساختمان های زیادی را بنا کرده‌اند و مهمترین آنها ساختمان متروپل در آبادان بوده که در سال ۱۴۰۱ به دلیل ساخت و ساز غیر اصولی فروریخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرای سوء قصد به مجید عبدالباقی


در یک مرداد ماه ۱۴۰۱ در خانه‌اش مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و چندین گلوله به او اصابت کردتصویری که نشان دهنده سوء قصد به جان عبدالباقی است، ساعت ۲۵: ۱۴ را نشان می دهد که وی وارد پارکینگ مجتمع مسکونی محل سکونت خود می شود. خودروی ساینایی وی را تعقیب و مقابل در پارکینگ توقف می کند که یک نفر از خودرو پیاده می شود و با اسلحه کلاشینکف و دیگری از داخل خودرو با اسلحه کمری به داخل پارکینگ شلیک می کند.

پس از آن بقایای پوکه های تیرهای شلیک شده روی زمین کشف می شود که گفته شده حدود ۶ تیر به مجید عبدالباقی اصابت کرده است.

وی به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت وارده تحت درمان و احیا قرار گرفت اما فوت کرد.

در کمتر از 24 ساعت پلیس خوزستان موفق به دستگیری چند نفر قاتلان مجید عبدالباقی شد.

جسد مجید عبالباقی 4 مرداد 1401 کنار قبر برادرش حسین عبدالباقی در شهر دهاقان محله عطاآباد استان اصفهان با حضور مردم این منطقه به خاک سپرده شد.

به گزارش صدای ایران،2 نفر 15 مرداد چند روز بعد دست به نبش قبر مجید عبدالباقی زدند که شناسایی و دستگیر شدند.


رئیس کل دادگستری اصفهان در مورد انگیزه این افراد از نبش قبر گفت: این افراد که با متوفی نسبت فامیلی دارند برای اینکه متوجه شوند آیا جسد دفن شده متعلق به مجید عبدالباقی است یا نه، اقدام به نبش قبر کرده اند.

جعفری بیان کرد: برای ۲ نفر به اتهام نبش قبر در دادسرای شهرستان دهاقان پرونده تشکیل شد.

به گزارش صدای ایران،در این رابطه  مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان موفق شدند عامل اصلی پرونده (ع. ح) که اقدام به تیراندازی باسلاح کلاشینکف به سمت مجید عبدالباقی کرده بود را در یکی از مناطق شهر کارون  شناسایی و دستگیر کنند.


بررسی های نشان از آن داشت که عاملان قتل توسط(ر. د) پدر یکی از جانباختگان متروپل و وکیل دادگستری وهمچنین (ش د) دوست صمیمی وخانوادگی عبدالباقی اجیر شده بودند.


تاکنون 9 نفر در رابطه پرونده پیچیده قتل مجید عبدالباقی مالک متروپل با دستورحمید رضا قارایی بازپرس شعبه 1دادسرای عمومی وانقلاب آبادان دستگیر شده اند.

 

حسین عبدالباقی (مالک متروپل آبادن)

 

حسین عبدالباقی مدیر بزرگترین گروه انبوه سازی شهری و ساختمانی در منطقه آزاد اروند بود.برجهای دوقلوی متروپل آبادان بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و پارکینگ طبقاتی در منطقه آزاد اروند با حدود 5 هکتار زیر بنا توسط هلدینگ عبدالباقی ساخته شد.


هلدینگ عبدالباقی، از سال ۱۳۳۶، در شهرستان آبادان و در قالب گروه ساختمان سازی شروع به فعالیت کرده و اکنون با مدیریت حسین عبدالباقی به فعالیت خود ادامه می‌داد.

 

برج متروپل آبادان که توسط هلدینگ عبدالباقی ساخته شده بود، در 2 خرداد 1401 فروریخت و تعدادی از هموطنانمان کشته و زخمی شدند.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حسین عبدالباقی مجید عبدالباقی نبش قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • آخرین دیدار مجید با بی بی قبل از فوتش (فیلم)
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟