Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردنیاند می گوید کریستیانو رونالدو قطعا بسیار خشمگین است

ریو فردیناند در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد صحبت کرده است.

طرفداری | ریو فردیناند که در کانال یوتوب اش Vibe with Five صحبت می کرد، از کریستیانو رونالدو حمایت کرد و آمار او را مرور کرد.

ریو فردیناند گفت:

می دانم کریستیانو رونالدو الان چقدر عصبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس او را بشناسد می داند الان چقدر از این که در بازی ها از ابتدا به میدان نمی رود خشمگین است. به هیچ وجه نمی توانید آن چه او در دوران بازی اش انجام داده است و مدت زمانی که در این سطح بوده است را از یاد ببرید. آن وقت او باید در تیمی که حتی در چمپیونزلیگ هم بازی نمی کند یار ذخیره باشد؟!

فردیناند در ادامه افزود:

مردم می گویند او باید بازیکن تیم باشد و باید بابت رفتارش مجازات شود اما کریستیانو رونالدو همین است که می بینید. او در 37 سالگی عوض نخواهد شد. هر چقدر هم که شما به او بگویید چرا در دویدن و پرسینگ شرکت نمی کنی او خواهد گفت کدام بازیکن سال گذشته در این تیم 24 گل زده است؟! او از آمار خودش اطلاع کامل دارد. اگر به او انتقادی کنید به شما خواهد گفت من با گل هایی که سال گذشته زده ام بیش از هر کس دیگری برای این تیم امتیاز به دست آورده ام. مطمئن هستم از وضعیت فعلی اش خوشحال نیست. 

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ریو فردیناند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است