Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:36:15 GMT

نوجوانان هندبال ایران نایب قهرمان آسیا شدند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۸۹۲

نوجوانان هندبال ایران نایب قهرمان آسیا شدند

به گزارش فارس، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین با نتیجه 26 بر 22 مقابل کره جنوبی تن به شکست داد و عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به دست آورد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 14 بر 11 به سود کره جنوبی به اتمام رسیده بود.

تیم هندبال پسران ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به‌ عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره جنوبی با نتیجه 29 بر 24 تن به شکست دادند، اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه 64 بر 14 به پیروزی رسیدند.

ایران در سومین دیدار خود با نتیجه 35 بر 23 ازبکستان را از پیش رو برداشت و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود، با نتیجه 30 بر 29 پیروز شد.

شاهکار اصلی نوجوانان ایران در دیدار نیمه نهایی رقم خورد که مقابل عربستان از شانس‌های اصلی قهرمانی این مسابقات در یک ماراتن 80 دقیقه‌ای با نتیجه 33 بر 32 به پیروزی رسیدند.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی 18 بازیکن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دادند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروازه‌بانان) به‌عنوان کادر فنی تیم هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتند.

تیم هندبال نوجوانان ایران پیش از این با رسیدن به مرحله نیمه نهایی سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود. ضمن اینکه صابر حیدری و امیرمحمد پورقاسمی در تیم منتخب نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفتند.

منبع: الف

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر