Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:19:03 GMT

بهترین شروع نکونام و فولاد طی 8 فصل اخیر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۹۲۳

بهترین شروع نکونام و فولاد طی 8 فصل اخیر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی بزرگ هفته میان فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل رو به پایان بود، اما سماجت بوحمدان برای تصاحب توپ باعث شد تا یاسین سلمانی مرتکب اشتباه شده و نتواند پاسش را به درستی به هم تیمی خود برساند و همین فرصت برای پاتوسی کافی بود تا با نیازمند تک به تک شده و دروازه میزبان را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که انتظار می رفت سپاهان و مورایس از فرصت میزبانی استفاده کنند، اما اوضاع کاملا برعکس بود و فولاد با ارائه یک بازی بهتر، موقعیت چندانی به حریف خود نداد و با گل طلایی بازیکن اهل آفریقای جنوبی خود، سه امتیاز شیرین را از اصفهان به اهواز برد،.

با پیروزی مهمی که فولاد در دیار زاینده رود کسب کرد، آنها در جدول رده بندی 8 امتیازی شده تا از 4 هفته نخست که 3 دیدار آن برابر پرسپولیس، تراکتور و سپاهان سخت و دشوار بود، سربلند بیرون آمده و برای رقبا خط و نشان بکشند.

در شرایطی که فولاد به همراه پرسپولیس صدرنشین 8 امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است، این تیم توانست رکورد بهترین شروع خود در هشت فصل اخیر لیگ برتر را به ثبت برساند.

فولادی ها فصل قبل لیگ 21 را با عبدالله ویسی آغاز کرده و در دو هفته ابتدایی برابر پرسپولیس و آلومینیوم تن به شکست دادند و پیروزی برابر مس رفسنجان و تساوی با نفت مسجدسلیمان، دستاورد 4 امتیازی این تیم در 4 هفته نخست لیگ بود.

در لیگ بیستم که نکونام سرمربی فولاد بود، آنها برابر استقلال به برتری رسیدند اما مقابل ذوب آهن، گل گهر و آلومینیوم به نتیجه تساوی بسنده کردند تا 6 امتیاز را از 4 هفته ابتدایی دشت کنند. در لیگ نوزدهم و اولین فصل نکو روی نیمکت فولاد، او لیگ را با شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آغاز کرد، سپس با استقلال و سپاهان به تساوی رسید و از سد شهرخودرو گذشت تا 4 هفته نخست را با 5 امتیاز به پایان برساند.

حالا نکونام با 8 امتیاز در 4 هفته ابتدایی، هم رکورد خود در آغاز لیگ برتر را شکست و هم اینکه بهترین نتایج آغازین فولاد در هفته های ابتدایی را شکست. آخرین بار خوزستانی ها در لیگ چهاردهم با 3 پیروزی و یک شکست عملکرد بهتری نسبت به امسال از خود به جای گذاشته بودند.

عملکرد فولاد در 4 هفته ابتدایی لیگ های قبل یه شرح زیر بوده است:
لیگ 21: یک برد، یک مساوی، 2 باخت = 4 امتیاز
لیگ 20: یک برد، 3 مساوی = 6 امتیاز
لیگ 19: یک برد، 2 مساوی، یک باخت =  5 امتیاز
لیگ 18: 2 برد، 1 مساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 17: 2 برد، 1 مساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 16: 2 مساوی، 2 باخت = 2 امتیاز
لیگ 15: سه مساوی، 1 باخت = 3 امتیاز
لیگ 14: 3 برد و یک باخت = 9 امتیاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات هفته ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان

سعيد واسعى گل زد، پاس گل داد، بهترين بازيكن هفته لقب گرفت و عصاى دست نويدكيا در رفسنجان شد.

طرفداری | نام سعيد واسعى در اين هفته‌ها پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

یک پاس گل درخشان در بازی قبلی جام حذفی مقابل استقلال، گل‌زنی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته.

گل‌زنی مقابل فولاد در لیگ برای کسب ۳ امتیاز یک بازی حساس و یک پاس گل دیگر در جام حذفی مقابل پیکان.

کافی است یک خط از مصاحبه مدیرعامل فولاد در مورد واسعی را مرور کنید:

واسعی از نظر فنی در پشت دروازه تمرین می‌کرد و نمی‌توانست به ما کمک کند.

حالا فولاد با همین شیوه مدیریت به جمع مدعیان سقوط پیوسته و واسعی به همراه مس به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید. قضاوت در این خصوص دشوار به نظر نمی‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است