Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:22:47 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۹ شهریورماه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۹۵۰

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۹ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر له شدن هولناک کودک زباله‌گرد بین خودرو و دیوار، اخاذی ماساژور زن تهرانی از مردان جوان، قتل مهندسی‌شده خواهر در قرچک، کشف انبار غیرمجاز نگهداری دارو در تهران، عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی دستگیر شد و مرگ هولناک نوعروس ۱۶ ساله با جنینی در شکم را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

له شدن هولناک کودک زباله‌گرد بین خودرو و دیوار

برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله، جان یک کودک زباله‌گرد را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اخاذی ماساژور زن تهرانی از مردان جوان

مهرنوش، تنها زنی است که در میان متهمان مردی که در طرح «رعد» پلیس دستگیر شدند و دستبند به دست در حیاط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایستاده‌اند، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

قتل مهندسی‌شده خواهر در قرچک+جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از برملاشدن راز یک فقره قتل پس از ۱۱ سال و دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کشف انبار غیرمجاز نگهداری دارو در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف انبار غیرمجاز نگهداری دارو در خیابان کمیل خبر داد.

بیشتر بخوانید

عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۱۴۰۰ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و ۴۱۱ کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی با استان‌های خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

بیشتر بخوانید

مراقب کلاهبرداری به بهانه حراج‌های آخر فصل باشید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص شگرد کلاهبرداران با ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان حراج آخر فصل به شهروندان هشدار داد.

بیشتر بخوانید

مرگ هولناک نوعروس ۱۶ ساله با جنینی در شکم!

مرد ۳۳ ساله‌ای که همسر ۱۶ ساله باردارش را به خاطر تقاضای خرید سیسمونی به قتل رسانده بود، در حضور مقام قضائی از این جنایت تکان‌دهنده پرده برداشت.

بیشتر بخوانید

کشف استخوان‌های مرد گمشده در کوه‌های امامزاده داوود

بعدازظهر یکشنبه ششم شهریورماه جاری، کشف استخوان‌های یک انسان در دامنه کوه‌های امامزاده داوود توسط یک کوهنورد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 601438

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حوادث اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران حوادث جاده ای بسته خبری حوادث حوادث ترافیکی حوادث کار حوادث تلخ امروز سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...