Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم گفت: مشکلاتی که در توانمان خواهد بود را رفع خواهیم کرد و اگر مشکلی فراتر از توان استان باشد، در این سفر آن را پیگیری خواهیم کرد.

سیدمهدی قریشی چهارشنبه ۹ شهریورماه در مراسم سخنرانی مسئولین در مساجد سطح استان که به مناسبت هفته دولت دولت، امشب در مسجد ابالفضل(ع) خیابان خاک فرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: منطقه ۷ میزبان زوار حضرت معصومه(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سفر زیارت جمهور به استان برکات بسیاری داشت، عنوان کرد: بحث زمین‌های ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان که برای بافت فرسوده اختصاص یافته است، یکی از این برکات است که می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را برطرف کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با بیان اینکه در این سفر ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است، مطرح کرد: ۱۸۱ طرح در هفته دولت با استفاده از بخشی از این اعتبار افتتاح شده است.

وی با اشاره به مشکل خانه‌های زیر دکل، خاطرنشان کرد: در گذشته بحث تملک و تخریب این خانه‌ها مطرح بود ولی به دلیل اینکه هزینه تملک این خانه‌ها برای خانه‌دار شدن مجدد ساکنین آن‌ها کافی نبود، با رایزنی‌های انجام شده مقرر گردید دکل‌ها جمع آوری شوند.

قریشی از دیگر پروژه‌های استان ازجمله جمع‌آوری ریل‌های متروکه، بهسازی آسفالت جاده جعفریه، جاده ورجان-کهک یاد کرد و افزود: در این دولت رویکرد خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد و این دیدارهای چهره به چهره نیز در راستای احصای مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: مشکلاتی که در توانمان خواهد بود را رفع خواهیم کرد و اگر مشکلی فراتر از توان استان باشد، در این سفر آن را پیگیری خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های استان بسیار است، یادآور شد: امروز رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره است و در هفته دولت نیز یک مورد کلنگ‌زنی نیز نداریم.

وی با بیان اینکه برای حل برخی از موضوعات به اعتبار نیاز نیست، ابراز کرد: در موارد بسیاری تنها عزم رسیدگی به مشکلات و حل آن‌ها باید وجود داشته باشد.

قریشی با اشاره به اینکه استان قم یک استان زائرپذیر است، بیان کرد: این نوید را به مردم می‌دهیم که موضوع فرودگاه قم در همین دوره دولت سیزدهم به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداری قم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است