Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری چهارشنبه در آیین افتتاح طرح اضطراری تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری با اشاره به وعده های داده شده و عملیاتی نشده درخصوص این شهرک صنعتی افزود: اصل اجرای کار مهم است اما شاید از آن مهمتر وفای به عهد باشد، دولت نباید به خلف وعده متهم و مشهور شود.

وی یادآور شد: مساله تامین آب مورد نیاز شهرک شمس آباد پس از بررسی مشخص شد که قابل حل است و فقط یک مقدار تدبیر، دلسوزی و تدبر می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: در شهرری، چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت افتتاح می شود کاری که در این شهرستان انجام می گیرد بدون شک بیش از این است اما فقط تعدادی از آنها در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین دستاورد ما طی ۱۰ ماه گذشته در حوزه تولید و صنعت بوده که نمونه بارز آن حل و اصلاح ضوابط استقرار در حد فاصل تهران است، مشکلی که طی ۵۰ سال گذشته حل نشده بود.

منصوری ادامه داد: از دیگر مشکلات برطرف شده رفع محدودیت دانه بندی معادن شن و ماسه، آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی پوشاک و ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در قالب شهرک های صنعتی خصوصی است.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای تامین آب در بخش های مختلف این استان اعلام کرد: باید برای لیتر به لیتر منابع آبی برنامه ریزی و تا حد امکان از پساب ها و فاضلاب ها با تصفیه مناسب بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای این استان گفت: در مصوبات سفر موفق به دریافت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات تامین و حفاظت از منابع آبی شدیم.

استاندار تهران با بیان اینکه طی یکسال گذشته حداقل یک مشکل اساسی را در شهرک های صنعتی برطرف کردیم، گفت: گاه تاسف می خورم که برخی فکر می کنند چون درتهران متولیان مختلف وجود دارد نمی توان کار کرد.

«در تهران امروز این وحدت، همدلی و همگرایی سرعت ما را مضاعف می کند تا بتوانیم این مسائل و مشکلات را دانه به دانه حل کنیم.»

به گفته وی، شهرک پوشاک به هیچ وجه ضرر و خسارتی نباید به دیگر صنایع بزند.

شهرک صنعتی پوشاک مانع ادامه فعالیت دامداران نشود

علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هم اکنون گاوداری و دامداری های بسیاری در بخش فشافویه فعال هستند و نباید راه اندازی شهرک صنعتی پوشاک در این محدوده مانع تداوم فعالیت آنها شود.

وی افزود: استان تهران در هر سال ۲ میلیارد متر مکعب معادل هشت برابر ظرفیت سد امیرکبیر آب مصرف می کند.

یزدی خواه ادامه داد: از محل انتقال پساب مصرف یک روز آب استان تهران معادل چهار میلیون متر مکعب تصفیه شده و شهرک صنعتی شمس آباد را از بی آبی نجات داده ایم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شاید راه اندازی و انتقال خطوط مترو به شمس آباد به صرفه نباشد، خواستار انتقال خطوط حمل و نقل ریلی تا این محدوده صنعتی شد.

بهزاد پارسا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران نیز در این مراسم گفت: با توجه به مشکلاتی که در شمس آباد برای تامین آب وجود داشت تصمیم بر این شد که طرح اضطراری را آغاز کنیم که ظرف ۴ ماه اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرک صنعتی شمس آباد ۴.۵ میلیون متر مکعب آب تامین شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شرکت آب منطقه ای تهران شمس آباد شهر تهران استان تهران شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شرکت آب منطقه ای تهران شمس آباد مجلس شورای اسلامی شرکت آب منطقه ای تهران شمس آباد شهر تهران استان تهران شهرک صنعتی استاندار تهران شهرک صنعتی شمس آباد تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود