Web Analytics Made Easy - Statcounter

برد لحظه آخری لیورپول، برای کلوپ خیلی دلچسب بوده است. 

یورگن کلوپ پس از برد ۲-۱ لیورپول مقابل نیوکاسل، بسیار خوشحال بود که تیمش توانسته است با وجود تمامی موانع، هر ۳ امتیاز مسابقه را کسب کند. 

طرفداری | به گزارش BBC، گل‌هایی از روبرتو فیرمینو و فابیو کاروالیو، تک گل الکساندر ایساک را بی اثر کرد تا اولین شکست شاگردان ادی هاو در فصل جدید رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی قرمزها در ارزیابی خود از این مسابقه گفته است:

لحظه‌ای عالی برای برنده شدن در این مسابقه بود چون بازی سختی بود و آن‌ها خیلی متعصبانه و پرشور دفاع می‌کردند. حتی قبل از آن که عقب بیافتیم، در برخی صحنه‌ها درمانده به نظر می‌رسیدیم. باید به اجبار خودمان را خونسرد نگه می‌داشتیم و به تلاش ادامه می‌دادیم. در نهایت همین طور شد و پسری که امروز تولدش بود، چه گلی زد. این بهترین روش برنده شدن در یک مسابقه فوتبال است. فکر می‌کنم پس از دقیقه ۸+۹۰ گلزنی کردیم و این پاسخ بی نقصی بود. واقعا از این بابت خوشحالم. 

کلوپ سپس در پاسخ به این که آیا برای حفظ این روند خوب، پیروزی در این مسابقه حیاتی بود پاسخ داد:

این اتفاقی بسیار ارزشمند است که ما برای سالیان سال آن را به خاطر خواهیم داشت. یادم می‌آید که یک بار با گلی دیر هنگام از دیووک اوریگی، ۳-۲ مقابل نیوکاسل برنده شده بودیم. مطمئن نیستم که همه آن‌ها تا لحظه آخر، از خودباوری ۱۰۰ درصدی برخوردار بودند ولی از این به بعد باید باورمان را حفظ کنیم چون بار دیگر نشان دادیم (می‌توانیم برنده شویم). 

او در ادامه در مورد این که آیا وقت کشی نیوکاسلی‌ها در نهایت به ضرر خودشان تمام شد، گفت:

خیلی خوشحالم که امشب همه شاهد این موضوع بودند. پذیرفتن چنین چیزی دشوار بود. در هر صورت بازی سختی داشتیم؛ نیوکاسل تلاش زیادی کرد تا پا به پای ما پیش بیاید و نزدیک بود که همه چیز نصیب آن‌ها شود. واضح است که همه دوست دارند شاهد یک مسابقه فوتبال باشند و وقتی بازی اینقدر دچار وقفه شود، باب میل هیچکس نیست. تنها شانس ما نه فقط در این بازی بلکه تمامی بازی‌ها این است که داور زودتر از کارت زردش استفاده کند. نمی‌دانم از چه زمانی توپ را دور انداختن دیگر کارت زرد ندارد. این قانون از چه زمانی برچیده شد؟ نمی‌دانم امشب عمدی در کار بود یا بازیکنان‌شان واقعا باید برای آسیب دیدگی‌های جزئی نقش بر زمین می‌شدند.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی بدون گل سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان آمده بود تا حالت دفاعی خود را حفظ کند و  این تیم در  طول ۹۰ دقیقه با یک فوروارد بازی می‌کرد و هافبک‌ها به خط حمله اضافه می‌شدند. به هر حال این تیم اصفهانی برای کسب  حداقل امتیاز وارد زمین مسابقه شد  تا از کورس قهرمانی دور نشود. ۵ بازی باقی مانده است.

بازیکنان پرسپولیس در حضور تماشاگران  سردرگم بازی می کنند 

او افزود: به هر حال میلیارد‌ها تومان صرف بازیکنان و داور و عوامل دیگر می‌شود، اما عملا در زمین مسابقه می‌بینیم که بازیکنان خلاقیت ندارند. زمانی که این همه تماشاچی به ورزشگاه می‌آید، برخلاف زمان ما، بازیکنان پرسپولیس سردرگم بازی می‌کنند. تمام بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع داور قرار گرفت. داور مسابقه کمترین برخورد را خطا می‌گرفت و سرعت بازی را گرفت. در بازی که برنده اش امکان داشت  که قهرمان شود،  چون استقلال برابر تیم تراکتور متوقف شده بود و بهترین زمان بود تا ما صدر جدول را بگیریم. اگر پرسپولیس صدر جدول را از استقلال می‌گرفت دیگر از صدر پایین نمی‌آمد، چون ۳ بازی داخل خانه و ۲ بازی خارج از خانه دارد.

فنونی زاده گفت: تیم پرسپولیس ۵ بازی دیگر دارد که ۳ بازی اش با تیم‌های میانه جدول  هست که این تیم‌ها دغدغه‌ای برای سقوط ندارند، اما ۲ بازی اش با تیم‌هایی هست که امکان سقوطشان وجود دارد و آنها می‌آیند تا انتحاری بازی کنند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند. ما می‌توانیم جلوی این تیم‌ها هجومی بازی کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال ما با تیم‌های ته جدولی بهتر بازی می‌کنیم، چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و هجومی بازی می‌کنند و بهترین فرصت است تا پرسپولیس استفاده بهینه را کند. به هر حال ۵ هفته هست که این اختلاف یک امتیاز هنوز وجود دارد.

حضور بیرانوند در زمین مسابقه نوید خوبی بود 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: حضور بیرانوند هم در زمین مسابقه نوید خوبی بود. درست است که این گلر زیاد در جریان بازی نبود و یک ماه و خرده‌ای هست که او از شرایط بازی دور است، اما  بیرانوند و خط دفاع نقطه اطمینان ما هستند. به هر حال این خبر خوبی برای پرسپولیس هست.

عالیشاه فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست 

او درباره اینکه امید عالیشاه خیلی عصبانی به نظر می‌رسید و در نهایت از بازی اخراج شد، گفت: کاپیتان‌های خوبی در گذشته و حال داشتیم. احترام خاصی برای عالیشاه قائل هستم، اما او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست. عالیشاه زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه می‌آید بهترین عملکرد را دارد. در صورتی که او می‌تواند ۹۰ دقیقه هم بازی کند، اما فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست، چون عصبانی است. قرار نیست یک بازیکن همه را جا بندازد و امکان دارد توپش را بزنند. عالیشاه یکی از بازیکنان ارزنده‌ای هست که خیلی راحت یک به یک را رد می‌شود.

فنونی زاده تصریح کرد: به هر حال تیم سپاهان را نباید دستکم گرفت، چون آنها هم می‌آیند  از حقانیت خودشان دفاع کرده و می‌آیند محکم بازی می‌کنند. اینکه سپاهانی‌ها می‌آیند و توپ عالیشاه را می‌گیرند نباید ناراحت و عصبانی شود. عالیشاه، امیری و بیرانوند کاپیتان‌های پرسپولیس هستند، اما فقط امیری اصالت خود را حفظ می‌کند. عالیشاه سومین بار در طول فصل  است که اخراج می‌شود. ما با تک تک بازیکنان برای ۵ بازی باقی مانده نیاز داریم. بازیکنان باید یک مقدار اصالت خود را حفظ کرده و خویشتن داری کنند. به هر حال همه اعضای تیم پرسپولیس از کادر مدیریتی تا بازیکنان حتی گل محمدی با دستیارانش زحمت کشیدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد اوسمار در کنترل بازیکنان خود توانایی لازم را ندارد، گفت: اوسمار باید جسارت داشته باشد و بتواند بازیکنان را به خوبی کنترل کند.

بازیکنان پرسپولیس در صورت تسلط بر اعصاب خود به راحتی جام قهرمانی را می‌گیرند 

او در پایان گفت: بهترین زمان بود که پرسپولیس به صدر جدول برود، اما متاسفانه بازیکنان خودشان نبودند و بازی خوبی انجام ندادند و از شرایط میزبانی و حمایت هواداران  نتوانستند استفاده کنند.  اگر بازیکنان به اعصاب خود مسلط باشند در آن صورت ما راحت جام را می‌گیریم. پرسپولیس همانند بازی‌های قبل نتوانست بازی کند و اگر بازی ساکن و آرام بود به نظرم  یک مقدار داور مسابقه مقصر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود