Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:11:29 GMT

بهره‌مندی ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد همدان از وام

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۵۲۱

بهره‌مندی ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد همدان از وام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، محمدرضا کریمی پویا بیان کرد: به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تصمیم هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار دانشجو در سال ۱۴۰۰ از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی همدان بهره‌مند شده‌اند اضافه کرد: ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجو از منابع داخلی دانشگاه، ۳۶۰ دانشجو از منابع وام از منابع وزارت علوم و تحقیقات فناوری، ۳۵۲ نفر از بانک‌های، مهر ایران، رسالت و بانک ملی و ۳۳ نفر هم وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: بیش از ۷۵ میلیارد ریال از منابع داخلی(کوتاه‌مدت) در حدود ۱۰ میلیارد از منابع وزارت علوم، بیش از ۲۵ میلیارد از بانک مهر ایران، بیش از ۲ میلیارد از بانک رسالت، بیش از ۸ میلیارد از بانک ملی و بیش از ۶ میلیارد وام ازدواج دانشجویی پرداخت شده است.

وی افزود: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد و دانشجویان نگران پرداخت شهریه خود نباشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه آزاد همدان وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان