Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@09:56:06 GMT

پیروزی بدون دردسر PSG در شب درخشان مسی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۵۷۴

پیروزی بدون دردسر PSG در شب درخشان مسی

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تولوز را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب چهارشنبه ۹ شهریور در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه، تولوز در ورزشگاه مونیسیپال میزبان پاری سن ژرمن بود و این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید.

شاگردان کریستوف گالتیه که در بازی قبل مقابل موناکو متوقف شده بودند طبق معمول بازی را بهتر آغاز کردند و مالکیت توپ را در اختیار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول پاریس سرانجام در دقیقه ۳۷ توسط نیمار روی پاس گل لیونل مسی به ثمر رسید و نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم این بار نوبت به کیلیان امباپه رسید که در دقیقه ۵۰ باز هم روی پاس گل مسی گل دوم پاریس را وارد دروازه تولوز کند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰ خوان برنات گل سوم پاریس را به ثمر رساند و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

مسی در این دیدار دو پاس گل داد تا شب درخشانی را برای خود رقم بزند.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن با ۱۳ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و در مقابل تولوز با ۵ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فوتبال نیمار لیونل مسی پاریسن ژرمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پاری سن ژرمن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه پیگیری شد و تیم فوتبال دورتموند آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «وستفالی» میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان دورتموند خاتمه یافت.

در این دیدار تیم دورتموند موفق شد در دقیقه ۳۶ توسط «نیکلاس فولکروگ» به گل برسد و همین نتیجه تا انتهای کار باقی ماند و پاریسی‌ها با وجود بهره گیری از ستاره‌هایی مانند «کیلیان امباپه»، «عثمان دمبله» و «اشرف حکیمی» نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا این تیم فرانسوی دست خالی از آلمان برگردد و چشم به بازی برگشت داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود. دیدار برگشت این مسابقات روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6094771

دیگر خبرها

  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!