Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:40:40 GMT

شهرداری خمین پیشرو در اشتغال‌زایی هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۵۹۳

شهرداری خمین پیشرو در اشتغال‌زایی هنرمندان

شهردار خمین گفت: نقاشی دیواری در سطح شهر توسط هنرمندان انجام شده است و توانسته‌ایم برای فارغ التحصیلان رشته‌های هنر، گرافیک و نقاشی اشتغال کوچکی ایجاد کنیم.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری در خصوص زیباسازی شهری انجام شده است، اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم در معاونت خدمات و ایمنی شهری، بحث زیباسازی شهر و یا واحد سیما و منظر شهری است که شهروندان ملاحظه کرده‌اند که در چند سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در بحث زیباسازی شهر رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پوشاندن مناظر نازیبای شهر مثل دیوارهایی که قبلاً پر از تراکت، اعلامیه، اطلاعیه و غیره بود که آن‌ها را رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری انجام شده و این عمل توانسته در چهره شهر تأثیرگذار باشد و توانسته شهر خمین را بین شهرهای استان مرکزی شاخص کند و بسیاری از شهرداری‌های دیگر از ظرفیت خمین در بحث زیباسازی الگوبرداری کردند.
شهردار خمین افزود: نقاشی دیواری در سطح شهر خمین توسط هنرمندان شهر انجام شده و توانسته‌ایم برای فارغ التحصیلان رشته‌های هنر، گرافیک، نقاشی و غیره اشتغال کوچکی ایجاد کنیم و آرشیو بسیار خوبی از هنرمندان شهر ایجاد کنیم و این افراد را به شهرهای همجوار و حتی شهرهای استان‌های دیگر معرفی کنیم که از این ظرفیت استفاده می‌کنند، نقاشی دیواری در اکثر شهرها در حال گسترش است.
احمدی گفت: فعالیت معاونت خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین در حوزه فضای سبز با محوریت بهبود و زیباسازی فضای سبز شهری در چند روز اخیر به منظور حفاظت از فضای سبز شهر و حفظ زیبایی شهر، علف زنی و گلکاری پارک محله‌ای پشت ورزشگاه ۲۲ بهمن، گلکاری بلوار پاسداران، گلکاری و واکاوی باغچه‌های پارک شهید بهشتی انجام شد.

کد خبر 601202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خمین شهرهای ايران زیباسازی شهر هنرمندان اشتغالزایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقاشی دیواری انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت