Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:45:50 GMT

استان یزد شاهد چالش‌های ساختارشکن و ضد امنیتی نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۹۰۹

استان یزد شاهد چالش‌های ساختارشکن و ضد امنیتی نیست

دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد،گفت: استان یزد با وجود همه مشکلات و مسائل که مردم مانند نقاط دیگر کشور با آن مواجهند، هیچگاه شاهد چالش های ساختار شکن و ضد امنیتی نبوده و این در سایه تدبیر و همدلی مسئولان استان و بصیرت مردم محقق شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، غلامعلی دهشیری، صبح پنجشنبه در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یزد با اشاره به سیمای استان یزد اظهار داشت: امید داریم با راهبردهای دستگاه قضایی، ترویج فرهنگ صلح و سازش، احیای حقوق عامه، جوان گرایی و دیگر تدابیر ابلاغی بر اساس سند تحول و تعالی گام برداریم و  خدمتگزار مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواست مردم مجاهدت، تلاش، امیدآفرینی و مقابله با سیاه نمایی است و دراین راستا همت ما چیزی است جز تحقق این اهداف نبوده است.

دهشیری عنوان کرد: استان یزد با وجود همه مشکلات و مسائل که مردم مانند نقاط دیگر کشور با آن مواجهند، هیچگاه شاهد چالش های ساختار شکن و ضد امنیتی نبوده و این در سایه تدبیر و همدلی مسئولان استان و بصیرت مردم محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: در بحث فرهنگ عمومی و سبک زندگی، توسعه صنعتی گاهی ناخواسته به فرهنگ یک جامعه آسیب رسانده که یزد نیز در معرض این رویه است اما دستگاه قضایی استان در حفظ اصالت های فرهنگی نیز خود را مقید به نقش آفرینی دیده و معتقد است نباید از سرمایه های اصیل و اسلامی غفلت کنیم زیرا در غیر این صورت بازنده این میدان خواهیم بود.

دهشیری ادامه داد: مهاجرت‌ها تن صبور یزد را خراش داده اما به یمن تدین و تعقل و بصیرت این مردم هنوز استان یزد در بسیاری از حوزه ها سر خود را بالا گرفته و با رعایت هنجارهای اخلاقی و قانونی از سوی مردم به ویژه زنان عفیف خود بر بی حجابی و هنجارشکنی غلبه داشته اند.

وی ادامه داد: دادگستری استان یزد نسبت به برنامه ریزی هدفمند اقدام کرده و همکاری ارزنده ای با نهادهای مختلف مردمی داشته و یا به عنوان محور تصمیم سازی یا حامی مدیران تصمیم گیر ظاهر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی به موقع دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی اظهار داشت: پیگیری فوری حادثه قطار مشهد – یزد یا سیل اخیر که می توانست منجر به مسئله امنیتی شود، با تدبیر استاندار و همراهی مسئولان بدون کوچکترین حاشیه ای رفع شد و همه با هم در صدد رفع مشکلات مردم و جبران خسارات آنها برآمدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه قضایی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند