Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:29:35 GMT

مهاجرت‌ها تن و روان مردم صبور یزد را خراش داده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۹۶۰

مهاجرت‌ها تن و روان مردم صبور یزد را خراش داده است

ایسنا/یزد رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان این که مهاجرت‌ها در یزد صنعتی تن و روان مردم صبور یزد را خراش داده است، گفت: به یمن تدین و تعقل و بصیرت این مردم هنوز استان یزد در بسیاری از حوزه ها سر خود را بالا گرفته است.

«غلامعلی دهشیری» امروز پنجشنبه دهم شهریورماه در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان ضمن تشریح سیمای کلی استان یزد، اظهار کرد: امیدواریم با راهبردهای دستگاه قضایی و در راستای سند تحول و نعالی جهت ترویج فرهنگ صلح و سازش، احیای حقوق عامه، جوان گرایی و دیگر تدابیر ابلاغی این  سند گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطالبه همه مردم و دغدغه مسئولان را که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته را مجاهدت، تلاش، امیدآفرینی و مقابله با سیاه نمایی خواند و گفت: در همین راستا همت ما چیزی است جز تحقق این اهداف نبوده است.

دهشیری عنوان کرد: استان یزد با وجود همه مشکلات و مسائل که مردم مانند نقاط دیگر کشور با آن مواجهند، هیچگاه شاهد چالش‌های ساختار شکن و ضد امنیتی نبوده و این در سایه تدبیر، تعامل و همدلی مسئولان استان و بصیرت مردم محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: در بحث فرهنگ عمومی و سبک زندگی، توسعه صنعتی گاهی ناخواسته به فرهنگ یک جامعه آسیب رسانده که یزد نیز در معرض این رویه است اما دستگاه قضایی استان در حفظ اصالت های فرهنگی نیز خود را مقید به نقش آفرینی دیده و معتقد است نباید از سرمایه های اصیل و اسلامی غفلت کنیم زیرا در غیر این صورت بازنده این میدان خواهیم بود.

دهشیری ادامه داد: مهاجرت‌ها تن و روان مردم صبور یزد را خراش داده اما به یمن تدین و تعقل و بصیرت این مردم هنوز استان یزد در بسیاری از حوزه ها سر خود را بالا گرفته و با رعایت هنجارهای اخلاقی و قانونی از سوی مردم به ویژه زنان عفیف خود بر بی حجابی و هنجارشکنی غلبه داشته اند.

وی ادامه داد: دادگستری استان یزد نسبت به برنامه ریزی هدفمند اقدام کرده و همکاری ارزنده ای با نهادهای مختلف مردمی داشته یا به عنوان محور تصمیم سازی یا حامی مدیران تصمیم گیر ظاهر شده است.

رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی به موقع دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی عنوان کرد: پیگیری فوری حادثه قطار مشهد – یزد یا سیل اخیر که می توانست منجر به مسئله امنیتی شود، با تدبیر استاندار و همراهی مسئولان بدون کوچکترین حاشیه ای رفع شد و همه با هم در صدد رفع مشکلات مردم و جبران خسارات آنها برآمدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رییس کل دادگستری یزد سفر رئیس قوه قضائیه به یزد دادگستری استان دستگاه قضایی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارشوی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.



کد خبر 848723 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه وزارت دادگستری شورای شهر شهردار استان خوزستان

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند