Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به دستور رئیس جمهور برای مبارزه قدرتمند با فساد، گفت: دیگر دوره بهانه آوردن برای مبارزه با رانت و ویژه خواری تمام شده است.

مهدی دهرویه امروز پنج شنبه ۱۰ شهریور در جمع روسا و اعضای هیئت مدیره صنوف بازار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بازاریان در نظام جمهوری اسلامی یک تاریخ باعظمت و پرافتخار دارند، اظهار کرد: بازاریان از دوران مبارزات با طاغوت تا به امروز در صحنه های مختلف در کنار مرجعیت و روحانیت همواره به دنبال دفاع از مظلوم و استقرار و استحکام نظام اسلامی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد امروز اولویت اصلی دولت و دولتمردان است، افزود: در این مسیر تردید نداشته باشید که با تمام قدرت ایستاده و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آییم زیرا وضعیت بیمار اقتصاد کشور را معلول همین فساد و لابی های اقتصادی پشت پرده می دانیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما اصناف را همواره در کنار خود و همراه دولت می دانیم، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم دستور رئیس جمهور مبارزه با رانت و فساد است و هیچ بهانه ای برای پاکسازی فضای اقتصادی از زیاده خواهی و ویژه خواری وجود ندارد.

دهرویه از برخورد جدی دولت با هر کس که بخواخدددر برابر قانون و مردم بایستد خبر داد و گفت: در این دولت قرار نیست فرمانداری از اصناف پول بگیرد یا اصناف را قلکی برای کارهای خود بداند، هر چند اصناف در برگزاری مراسمات ایام الله و اقدامات نیکوکارانه همواره پیشگام بوده و در کنار مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در فرمانداری هیچ حیاط خلوتی نداریم، ادامه داد: درب فرمانداری به روی همه مردم به ویژه شما بازاریان همواره باز بوده و هست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم حل مشکلات و اختلاف نظر میان بازار با سازمان امور مالیاتی، تصریح کرد: در نشست مشترکی با حضور طرفین مسائل و مشکلات مرتبط با این حوزه را مطرح و در صورتی که توان تصمیم گیری درباره آن طبق قانون در شهرستان و استان باشد قطعا مشکلات را رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان ایسنا مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی