Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی شادمانی در چهارمین یادواره ۴۵۰ شهید کارمند استان همدان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و هدف قرار دادن راه شهدا بیان کرد: امروز باید از این راه دفاع کرد که این راه نجات بخش است.

یادواره شهدای کارمند دیشب در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

او افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و خدمت نیاز دارد و بزرگان ما باید به جهاد تبیین پرداخته و آرمانها، دستاورد‌ها و داشته‌های انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ادامه داد: خانواده شهدا و این ملت صبور که در برابر مشکلات مقاومت کرده و خویشتنداری می‌کنند قهرمانان ما در همه عرصه‌ها هستند.

سردار علی شادمانی با بیان اینکه شهدا زنده وارد برزخ و پس از آن صحنه قیامت می‌شوند افزود: به همین دلیل است که شهدا از راهیان راه خود آگاهند و می‌دانند چه کسانی در راه آن‌ها ماندند و چه افرادی از راه شهدا فاصله گرفتند.

 او افزود: کارمندان تنها حقوق خود را دریافت می‌کردند و به دلیل حضور در جبهه مبلغ اضافی به آن‌ها پرداخت نمی‌شد بنابراین جبهه رفتن برای آن‌ها تنها به دلیل اطاعت از پیامبر، ائمه اطهار و، ولی امر زمان بود و به همین رو خداوند مدال قهرمانی را به آن‌ها داد.

معاون قرارگاه خاتم النبیاء با بیان اینکه ما به قهرمانان احترام می‌گذاریم چرا که با آن‌ها آرمان مشترک داریم گفت: آرمان مشترک ما با شهیدان این است که اگر به کشوری حمله شد مردان باید در برابر دشمن سینه سپر کنند، بنابراین هر کس این کار را کرد قهرمان بوده و کار زیبایی انجام داده است.

شادمانی با اشاره به اینکه ماحصل راه شهید جهاد و خدمت به مردم در این مملکت است تصریح کرد: وقتی نوجوان ۱۴ تا ۱۷ ساله لباس غواصی به تن می‌کرد و وارد اروند می‌شد، هیچ توقع و طلب دنیایی نداشت.

او با توضیح جانفشانی شهدا در لحظات سخت دوران دفاع مقدس مطرح کرد: این رزمندگان در آن لحظه می‌گفتند ما رفتیم تا خمینی، انقلاب خمینی، ملت، و آرمان‌های آن‌ها باقی بمانند.

معاون قرارگاه خاتم النبیاء خدمت به مردم و سهل کردن کار‌ها برای آن‌ها را ادامه دادن راه شهدا برشمرد و عنوان کرد: شهیدان با جانفشانی خود راه زیبایی را برای خدمت به مردم برای ما به یادگار گذاشتند.

شادمانی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه افزود: این حقیری که شهید همدانی را هدف گرفت، آنقدر حقیر و نادان است که فکر می‌کند همدانی، برای دفاع از بشار اسد رفته است، اف بر اندیشه و شخصیت تو که نداری.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران به دولت سوریه بدهکار است افزود: دولت سوریه تنها دولتی بود که در دوران دفاع مقدس در کنار ما ایستاد و فضایی درست کرده است تا کشور‌های اسلامی زیر بیرق ایران اسلامی لبنان را در برابر صهیونیست‌ها مجهز کند پس بله دولت سوریه برای ما مهم است، اما عشق ما برای دفاع از مظلومه عالم حضرت زینب و کربلاست.

شادمانی با این توضیح که آن فردی که مدیریت نجات بخش ولایت فقیه را نمی‌بیند مبتلا به فقر فرهنگی و سیاسی است گفت: آن‌هایی که از ارزش‌ها دور هستند خواه ناخواه در صف ارتش دشمن قرار گرفته اند.

شادمانی ادامه داد: اینکه دشمن افرادی مانند شهیدان صدوقی، اشرفی اصفهانی و... را ترور کرد برای این بود که آن‌ها زبان گویای امام خمینی بودند و در جامعه روشنگری می‌کردند.

او گفت: اگر بدانید فرزندان شما در نیرو‌های مسلح چه بلایی بر سر خطرناک‌ترین و بدنام‌ترین دشمن خود یعنی آمریکا آورده اند شگفت زده می‌شوید.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا مطرح کرد: آمریکابزرگترین ارتش را دارد، اما در برابر شما ملت ایران تسلیم بوده و دست از پا خطا نمی‌کند.

شادمانی بیان کرد: نیرو‌های مسلح ایران از پس همه تهدیدات بر آمده و کشور را به عنوان امن‌ترین کشور آنهم در زمانیکه در برابر بسیاری از تهدیدات قرار داشت معرفی کرد پس باید این افراد معرفی و تشویق شوند تا مردم بدانند آن‌ها چه کرده اند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با ابراز ناراحتی از اینکه افراد هر آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود را بدون آگاهی به یکدیگر منتقل میکنند، این رفتار را بزرگترین درد دانست و عنوان کرد: امیدوارم خدای متعال به حرمت شهدا عنایتی کرده و به آن بصیرتی که باید، برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای کارمند دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست

علی ابوشاهین گفت که جهاد اسلامی یک نسخه از پاسخ (رژیم) اسرائیل به پیشنهادات مربوط به توافق تبادل اسرا را دریافت کرده است.

وی با تاکید براینکه جهاد اسلامی این پاسخ را به نحوی بررسی خواهد کرد که به سود ملت و مقاومت فلسطین باشد، افزود: (رژیم) اسرائیل به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند اسرا را از طریق جنگ، آزاد کند.

پیشنهادات حماس به نیابت از گروه‌های مقاومت، برای مذاکرات، پیش‌تر در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجی‌گران مصری و قطری تحویل داده شده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است