Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@20:04:13 GMT

مشکل کارگران پیمانکار خط ۳ مترو حل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۳۶۹

مشکل کارگران پیمانکار خط ۳ مترو حل شد

با پیگیری‌ها و دستور مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای حل فوری مشکل کارگران پیمانکار، معوقات آن‌ها پرداخت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: با تدبیر و پیگیری‌های مجدانه حامد عباسی نامی مشکلات مربوط به قرارداد پیمانکار خط ۳ متروی تهران حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز سه شنبه ۸ شهریور، با تشکیل جلسه فوق‌العاده و بررسی وضعیت کارکنان خدماتی تحت قرارداد با پیمانکار، دستورات لازم را جهت برطرف شدن مشکلات این عزیزان صادر کرد.

گفتنی است، تجمع کوتاه این کارگران خدماتی زحمت کش که با قول مساعد مدیران مترو پایان یافته بود، انعکاس خلاف واقعی در شبکه‌های معاند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارگران خدماتی خط ۳ مترو کارگران پیمانکار متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد