Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:51:40 GMT

تصاویری از پیوستن مهاجم ایران به باشگاه اومونیا قبرس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۳۷۷

تصاویری از پیوستن مهاجم ایران به باشگاه اومونیا قبرس

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم آاک یونان، راهی تیم اومونیا قبرس شد.

انصاریفرد بعد از انجام تست‌های پزشکی، به صورت رسمی به این تیم پیوست و باشگاه اومونیا با انتشار پیامی، به انصاریفرد خوشامد گفت.

همچنین تصاویری از حضور انصاریفرد در این باشگاه برای مذاکره و همچنین با لباس اومونیا منتشر شده است:






کد خبر 5578807 مرتضی احمدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم انصاریفرد تیم فوتبال اومونیا قبرس قبرس تیم فوتبال آاک یونان تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان مهدی طارمی تیم ملی فوتسال ایران کشتی فرنگی محمود خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران