Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:27:45 GMT

یک هزار و ۲۷۹ تخلف در سامانه نانینو قزوین شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۴۱۱

یک هزار و ۲۷۹ تخلف در سامانه نانینو قزوین شناسایی شده است

به خبرگزاری مهر، آزیتا اسدی با اشاره به فعال بودن سامانه نانینو و نظارت هوشمند نانوایی‌ها در استان قزوین اظهار کرد: اطلاعات مربوط به تراکنش دستگاه‌های کارتخوان از سامانه نانینو استخراج و پس از تحلیل داده‌ها تخلفات موجود به استانداری و فرمانداری ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی تراکنش‌های غیرمعمول در دستگاه کارت خوان فروش نان و تخلفات در حوزه نانوایی‌ها از طریق کارتخوان‌های هوشمند در سامانه نظارت هوشمند (نانینو) قابل رصد و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی تصریح کرد: تراکنش‌های صوری، استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان هوشمند، تعدد کارت یکتا (تکرار تراکنش خرید با یک کارت بانکی)، مدت زمان کارکرد و تراکنش در ساعات غیرمعمول در این سامانه ثبت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یک هزار و ۶۲۹ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد، گفت: از این تعداد نانوایی یک هزار و ۶۱۰ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و اطلاعات آن‌ها در سامانه نانینو ذخیره می‌شود.

وی تاکید کرد: در مدت فعالیت این سامانه هزار و ۲۷۹ تخلف در حوزه نانوایی‌ها از طریق همین سامانه شناسایی شده است.

گفتنی است سامانه نانینو بر اساس طرحی مشترک از سوی بانک سپه و وزارت کشور راه‌اندازی شده تا بتوان از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند بر فعالیت واحدهای نانوایی نظارت کرد.

کد خبر 5578816

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرسی نانوایی ها نانوایی جهاد کشاورزی قزوین هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 ویروس کرونا کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین آمار کرونا گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین