Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@15:41:30 GMT

مراکز خرید سرنگ انسولین یکپارچه نازک در کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۵۴۶

مراکز خرید سرنگ انسولین یکپارچه نازک در کشور

به منظور انجام کار در کلینیکهای زیبایی شما مجبور به خرید سرنگ شیشه ای انسولین می شوید و مادامی که این کار را انجام می دهید می بایست از آن استفاده کنید.

اما بحث اصلی که این محصول برای آن تولید شده است برای بیماران دیابتی می باشد که بعضی از آنها هر روز و برخی دیگر بسته به سطح قند خون خود می بایست به خود انسولین تزریق کنند تا میزان قند خود خود را در حد نرمال نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه از بیماریها جزء سخت ترینها به شمار می روند و هر کسی که به آنها مبتلا می شود به خوبی می داند که چه مراقبتهایی را باید از خود انجام دهد.

لازم است بدانید برای خرید سرنگ انسولین بهتر است به مراکز معتبر مراجعه داشته باشید. بیماری دیابت می تواند به صورتی ارثی هم باشد ولی در برخی افراد به صورت نو ظهور می باشد و ممکن است از قبل زمینه ی دیابت را داشته باشند و با رعایت نکردن اصول مراقبتی به این بیماری دچار می شوند.

این محصول به صورت بسته ای موجود می باشد و هر شخص بسته به نیاز و تعدادی که می خواهد هر کدام را که بیشتر به کارش می آید انتخاب می کند اندازه ی سوزن آن به قدری است که فقط نیاز است تا نوک ان به داخل پوست فرو برود تا عمل تزریق انجام بشود و به همین دلیل نیاز نیست تا سوزن بلندی برای آن به کار رود.

برای رعیا کردن اصول بهداشتی در عین انجام این کارها شرکتهای تولید کننده به این فکر افتاده اند که محصولی را تولید کنند که این ویژگی را داشته باشند و به نوعی شخصی باشد.

سرنگ انسولین یکپارچه

یکی از انواع سرنگ انسولین شامل یکپارچه آن خواهد شد که به این نوع محصول به محفظه اصلی سرنگ چسبیده و به هیچ عنوان نمی توان آن را جدا نمود به همین منظور قیمت آن کمی گران می باشد.

سرنگ انسولین انواع مختلفی را دارا می باشد و یکی از آن سرنگ انسولین 100 واحدی می باشد که طول این نوع سرنگها تقریبا چیزی به حدود 6 میل نیز می رسد و همچنین این نوع کالا به صورت بسته بندیهای 10 الی 20 عددی تولید خواهد شد.

برخی از سرنگهای انسولین برای تزریق واکسن به کودکان هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا این مدل محصولات دارای سوزن بسیار ظریف و نازک می باشد که مناسب برای تزریق به کودکان خواهد بود.

همچنین بهتر است بدانید برخی از سرنگهای انسولین مانند سرنگ انسولین شیشه ای در دامپزشکی مورد استفاده برای حیوانات بچه یا کوچک مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بهتر است بدانید برخی از متخصصین زیبایی برای تزریق انواع بوتاکس و ژل هم این نوع سرنگ انسولین یکپارجه را مورد استفاده قرار خواهند داد.

همانطور که می دانید امروزه ویروس کرونا در کشورمان بسیار زیاد شده است که همین مسئله سبب شده تا انواع سرنگها را برای تزریق واکسن استفاده کنند و سرنگ انسولین هم برای تزریق واکسن به بازو مورد استفاده قرار بگیرد.

لازم به ذکر می باشد که سرنگهای تولید شده شرکت مورد نظر ما از استاندارهای ملی و بین المللی بهره مند می باشد از همین رو برخی کالاهای تولید شده خود را به خارج از ایران هم نیز صادر خواهیم کرد که از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

سرنگ انسولین نازک

به طور کلی تزریقات با انواع سرنگ انسولین بدون درد بوده و به خصوص سر سوزنهای نازک در هنگام تزریق هیچ گونه دردی همراه ندارد.

در هنگام خریدن باید دقت کنید که به چه سرنگی و با چه واحدی نیاز دارید تا به اندازه مصرف روزانه خود بتوانید تزریق کنید این نوع سرنگها به صورت 30، 50 و 100 واحدی ذر بازار موجود می باشند که در نوع 30 واحدی هر خط کوچک نشان دهنده 0.5 واحد می باشد.

در سرنگهای 50 واحدی هر خط به منزله 1 واحد بوده و در سرنگهای 100 واحدی هر خط به اندازه 2 واحد محسوب می شود سرنگ های سر جدا به انهایی گفته می شوند که قسمت نیدل آن بر روی بدنه متصل نبوده و جداگانه کنار آن قرار می گیرد.

این نوع از محصولات بیشتر در آزمایشگاه ها و دامپزشکیها استفاده می شود و تنها عیب این سرنگ انسولین نازک این است که هنگام تزریق مقداری مایع درون ان باقی می ماند.

این نوع از سرنگ ها برای افرادی که میزان واحد تزریقی بسیار مهم می باشد توصیه نمی شود چون باعث بروز مشکل می شود نوع دیگر سرنگها یکپارچه بوده که در آن نیدل بر روی بدنه بوده و هنگامی که تزریق انجام می شود تمام انسولین از ان خارج می شود.

این نوع از محصولات سرنگ برای تزریق می باشد و افراد دیابتی با این نوع سرنگها به راحتی و خیال راحت می تواندد تزریق کنند سرنگهای یکپارچه دارای سرسوزنهایی با قطر بسیار نازکی هستند و به همین دلیل در هنگام تزریق هی گونه دردی احساس نمی شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر سرنگ انسولین رپرتاژ آگهی مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر مورد استفاده قرار سرنگ انسولین برای تزریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان